• jompa

Åhhh det fanns ju många fina kill tröjor oxå som kan få komma hem hit, kanske

• jompa
    lillronya skrev 2011-01-04 19:47:38 följande:
    Antar att A kommer att älska det där printet. Jag tycker det är fina färger, men jag vet inte... Det är så mycket blommor.

Du tar över när jag lämnar då.
    Hahahah, man ska nog inte ropa hej ännu, jag kan ändra mig och fega ur många gånger innan vi har köpt dem. Men den där tröjan måste nog få flytta hit och ett par skor kanske om det finns i så små stl.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 18:22:27 följande:
    Ja det känns som det

Om det var så enkelt varje gång skulle mina barn bada i kläder
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-05 19:11:57 följande:
    Ja då faller jag ju inte ensam.

Det har ju varit min filsofi sen jag hamnade i det här träsket.
    Ändå sitter jag här med tröja, leggings och klänning med penseer till samma unge.

Men idag har jag rensat och en hel del rök.
    Både mololeggings och katvigar är nu för små.
    Men då måste du ju får shoppa nytt eller hur

Jag försöker att bara ta ett plagg i varje print, tröttnar så snabb ändå så det kommer aldrig användas annars.
    Men kan tänka mig kollibri i både knapptröja och skor.
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-05 19:18:19 följande:
    Ja men först måste det ju säljas. Och jag åker ju bort nu i flera dagarså det får bli när jag kommer hem.
    Sen får det bli nytt.

Ja ska väl inte säga för mycket. Ska ju bo hos Olivers mamma i Göteborg, så risken finns att det blir shopping i helgen.

Kollibri ska vi också ha i knapptröja eller klänning och skor. Det har jag redan hört genom båda öronen av duracell här.
    Åhh ska du åka själv eller följer barn/ barnen med?
    Låter mysigt.
  • jompa
    Busbellan skrev 2011-01-05 19:33:53 följande:
    Blev faktiskt bara ett kolibriplagg denna beställningen
    Jag tycker verkligen det ser superfint ut, men känner jag mig själv rätt så tröttnar jag ibland på det där söta flickiga
    Känner igen det där i allt som är för mycket mönster så tröttnar jag ganska snabbt. Det enda printet jag inte tröttnat på är Molos poetry.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 19:37:27 följande:
    Hur gammal är man när man har 22 i skor? Såg att det var minsta storleken i colibri Lia är ju 1,5 i augusti....
    M är 3 1/2 nu och har 24 nu.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2011-01-05 20:11:04 följande:
    Mateo har 21 nu, räknar med 22 till våren och kanske 23 till sommaren...hans fot är ca.12cm

Maia hade 18-19 när hon var 1, 20-21 när hon var typ 2 o i våras när hon var 4 hade hon 24-25 Så det är ju sjukt olika hur stora fötterna är...tror absolut inte man kan gå efter ålder.
    Nä det tror inte jag heller, då skulle jag vara lika gammal som barnens kusin, dvs 7år
  • jompa

En helt ot fråga men vet nån var man kan hitta en kavaj till små pojkar (5år)? Vi ska på två bröllop i sommar och skulle vilja att han hade en snygg sån men inte så dyr. Trodde att HM kanske kunde ha men hittade ingen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17