• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-01-08 12:00:31 följande:
    oj herre gud hmm en blå midiappletröja från siggeojuno?
    jag vet, det är lite kris faktiskt, och jag vill inte köpa några som jag inte gillar på hm eller lindex bara för att. Måste dammsuga alla shoppar.
    Kanske måste jag tom köpa lite nyheter Fast på pojk var det mest kortärmade som fäll mig i smaken och det känns lite tidigt.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-01-08 12:45:25 följande:
    nu ska jag till llm ihh kul haha
    åhhh jag skulle oxå vilja se nyheter irl, avis som bara den
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2011-01-08 18:26:14 följande:

Kolla vad LLM har skrivit på sin F.book sida under fotot med tjejen på om att de fått in nyheter.

Åkte dit på Annacill just pårecis.

Och såklart colibri klänningen var slut i 92 där också
    Men det blev 2 hjälmisar, filt, mössa, långärmad body med randiga ärmar i colibri & en safarisuit.
    Och sen en mössa med countrybloom, så fint till lurviga party pink overallen

Ja det vore väl konstigt annars om LLM inte skulle få hem colibri.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2011-01-08 18:42:04 följande:
    Låter ju superbra!!!!
    jompa skrev 2011-01-08 18:35:12 följande:
    Ja det vore väl konstigt annars om LLM inte skulle få hem colibri.
    ha ha ja men eller hur, men blev lite orolig när de inte fått in något med det. Gäller väll att vara snabb sedan när de får upp det.
    Ja men nu la jag första ordern på nyheter
    Det blev ett safari linne, en colibri knapp tröja och en leopard tröja, allt från BOR.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-01-08 19:24:25 följande:
    du kommer bli sååå nöjd!! printen är så fina irl
    Jag hoppas det
    Sonens behov av tröjor var lite svårare tycker jag, hittar ingen långärmad jag verkligen gillar så jag får nog leta ot där medans jag väntar på andra märken Tex Katvig och NS som nästan aldrig gjort mig besviken.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2011-01-09 09:18:48 följande:
    Sååå coolt är det!
    petitfashion.se/2010/11/26/molo-spring-2/

Nääe jag SKA inte. Dessutom var 80 slut - tack för det
    Men du är väl värd nåt litet mer eftersom du haft det lite tråkigt nu med allt kräk
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-09 16:11:40 följande:

Jag kommer aldrig få tag i en colibri klänning i 92, missar ju ALLA ju   slut överallt jue..

Kan du inte be Cillen ta in en till dig då? Hon gör ju efterbeställningar och säger ju i mailen att man kan höra av sig. 
  • jompa
    lillronya skrev 2011-01-09 18:27:59 följande:
    Ja jag är en modig en. Eller dum, kanske?
    NJae inget så fint så att jag har lust att betala fullt för det just nu iaf. Jo, safaritröjan. Men den har jag inte sett med radiga ärmar i någon butik än. Har inte letat heller.
    BOR har den
  • jompa

Tjolla: Han är för go din lilla Milo Och känner på mig att du fått en till liten busing i Lia, syns på ögonen

• jompa
    Tjollabolla skrev 2011-01-10 20:59:24 följande:
    Haha, Milo är lugn som en filbunke om man jämför med Lia Den damen kommer ge oss stora bekymmer i framtiden, hon är så sörens busig och frammåt och helt vild!

Milo är ju så redig så man kan ju bli trött på honom emellanåt. Igår fick han en godispåse av mormor o morfar och den kunde han absoluuuut inte äta för det var ju inte lördag . Idag när vi kom till dagis så sa han: "Men! Mamma! Det är väl inte luulafton mer! Dom har ju dom ljusena kvar!" Han störde sig enormt på att ljusstakar och julgran var kvar TÖNT!
    Nästan sojm här hemma då, sonen är den snälla och dottern är, ja vad ska man säga den lite mindre snälla

Fast nu har sonen kommit in i ett ryck där han har en liten kaxig attityd mot oss och det är fasiken inget roligt. Har en liten dipp just nu som mamma känner jag, känns som att jag bara gör allt fel och kommer få hemska barn som är skitjobbiga. Detta är helt klart det tuffaste jobbet jag någonsin haft.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17