• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-19 08:51:58 följande:

Vad ovan Babyshops nya sida är. Känner mig inte hemma där. Än

Vet någon var man kan få tag på girly rainbow body i storlek 74? Ny alltså? 
    Visst är det konstig hur van man blir, för så ofta kan det ju inte vara att man är där inne, eller Drömmer.
    Men jag tror den kan funka riktigt bra.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-02-19 08:58:11 följande:
    ja den känns jätteovan. men man är nog snart välbekant

åhh jag vill att nån med nya katvig ska ha lite rabatt. typ 20-25% Tungan ute
    Vad är du sugen på för nåt?
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-02-19 09:04:46 följande:
    hmm rosa/orange leggings/tröja lila/lila leggings/tröja och typ 5 mössor men vill ha matchande strumpisar med, ingen verkar hittills tagit in det
    Den lila är underbar, har inte sett rosa/orange irl. Men den blå/gröna var underbart fin, var tveksam till den först men oj så fin. Och så gillar jag blå/blå för sonen passar så bra i blått.
    Vill se den blå/röda irl innan jag köper något.
    lillronya skrev 2011-02-19 09:07:36 följande:
    B&R hade ju det förra helgen. 20% alltså.
    solouniko skrev 2011-02-19 09:04:21 följande:
    Och jag vill ha MINST 30% på nya NS
    Vilka fina kläder dina barn fått
    Undra när mina dyker upp. Hoppas på måndag eller senast tisdag.
  • jompa
    Buttelina skrev 2011-02-19 09:17:54 följande:
    ja det är skumt för llm brukar ju ta in.. jaja, jag får hoppas att ajabaja eller babyshop tar in.
    Men tror ni inte det kommer mer till dem? Ibland verkar det som att eftersom de beställer typ allt så får de sakerna lite senare. Men det är bara min lilla teori
    Måste säga att jag tycker det är jobbigt med butiker som tar in mössan i en färg, tröjan i en och legging i en annan. Om man inte ska ta in allt ta då i färre färger men de flesta produkterna i den färgen.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2011-02-22 20:43:42 följande:
    Den finns ju i andra färger också. En superfin ljuslila bland annat. Och grön och blå (fanns det då i alla fall) Men den bruna är så fin med Katvigs ränder. 

Den är så underbar den där bruna.
    Du vad lik Lea är sin pappa Noel är lik båda er på något vis men hon är allt pappas flicka.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2011-02-22 20:53:28 följande:
    Haha...vad lustigt! Alla andra säger precis tvärtom. Hon är jättelik mig som liten medan Noel var en avbild av sin pappa när han (Noel) var liten. Jag kan inte alls se Andreas i henne. Man ser väl olika saker helt enkelt
    Hahahahaha det kanske är jag som är blind
    Men jag tycker verkligen att hon är jättelik sin pappa. Nu har ju jag inte träffat honom så jättemånga gånger då så jag kanske minns helt fel
  • jompa
    Stormis skrev 2011-02-27 12:53:18 följande:
    VEM snattade den lilalila mössan ur min korg på Funkybaby Demon. Dööööööööööööööööööööd!!!!
    35 % på allt med kod sportlov för er som hittar nåt!Inboxa Greksmurfen så kan hon nog släppa in dig, annars öppnas den nån timma emellanåt för att släppa in fler. Är hemlig för att man ska kunna lägga upp bilder etc utan att vanliga vänner ser.
    Åkte oxå dit på lite rabatt
    Men jag lovar jag tog inte din mössa Har redan köprt den.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2011-02-27 18:22:04 följande:
    Men shit! Stämmer det verkligen? Helt galet ju! 
    Skulle tro att det stämmer för deras andra badkläder ligger i samma prisklass.
  • jompa
    Busbellan skrev 2011-02-27 18:28:15 följande:
    Precis, baddräkterna var inte särskilt billiga
    Nä så synd för de var fina tyckte jag.
  • jompa

Tjejer hjälp nu, på dagis säger det att vi nu ska ta med galonkläder till barnen. Jag är inget fan av just galon kläder utan gillar bättre skalkläder som tål vatten.
    Men fröken pekade ut just galonbyxor och så ska de vara utan hängslen till de stora barnen, dvs mina för de ska ta av och på sig själva.
    Men det finns ju fasiken inga galonbyxor utan hängslen.
    Och hur gör ni? Kör ni på galon eller mer överdragsbyxor?
    Och sen vad kör ni på fötter nu när det börjar töa men kan vara nån grad kallt? Kör ni vinterskorna eller fodrade gummistövlar?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17