• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83

Tack för förslagen på kläder
    Pumps är dock inte riktigt min grej *asg*
    Kläderna blir nåt i stil med typ neon rosa leggings, svarta hotpants, benvärmare, nåt färglatt linne och en massa neon färgade smycken. Kom just och tänka på mina gamla lila Reebok skor i denna modell, dom borde väl funka?
    http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/60-16/60-1665.jpg

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-20 17:05:06 följande:
    det har jag med.. vad har du för objektiv? Helt sinnes skärpa i det kortet du la upp på ögat. kan inte vara med vanligt 18-55mm?
    jo det är med vanligt objektiv, har inget extra. Ställde in på närbild och manuell skärpa o tog kortet riktigt nära
  • Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-20 17:06:48 följande:
    tack minamor o liljan, då kan jag fortsätta hoppas på lite grönt! spelar ju ingen roll men tycker det e så himla fint med gröna ögon
    så här gråblå var Maias ögon innan. Nu är de mycket mer gröna

http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpwvrwab.jpg
  • SmillaMilla

God kväll. Här har jag helt plötsligt fått en dotter med önskemål om kläder. Men med lite kompromissande så går det bra. Men frågan är hur det kommer att gå nör hon börjar på dagis.

• SmillaMilla

Hilla: Härliga bilder i bt! Men jag tror att jag gillar mössan bäst Den får gärna flytta hit

• MammaT

idag kom postis med dom sötaste prästkrageskorna dom är ju verkligen underbara

• H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-04-20 19:05:14 följande:
    Hilla: Härliga bilder i bt! Men jag tror att jag gillar mössan bäst Den får gärna flytta hit
    Tack {#lang_emotions_sunny} Söta Svea också !!!
    Ja mössan är fin, men mest tycker jag om namnet. Vi har kompisar som har en Svea, annars hade nog det namnet varit på topplistan till vår sessa.

Kul med önskemål ang kläder {#lang_emotions_sealed} Det har Hilda också, och hon är bara 2 år {#lang_emotions_surprised} Vi kan stå och välja klänning, leggings, tröja osv läääänge. Så har hon bestämt sig för en outfit, men ändrar sig igen Men det är bra man vänjer sig tills tonåren
  • Tjollabolla

Godkväll!

Ikväll har jag och Milo provat shorts. Helt sjukt, han kan ha nästan alla han hade förra sommaren! Å en hel del av dom har han dessutom haft förrförra sommaren oxå {#lang_emotions_surprised}. Det är storlek 86 på dom flesta, 92 i en del och han är 100 cm lång. Nu sitter dom jättesnyggt som knickers på honom! Har han lustig kropp eller vad?! Haha!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Ullis 10

Vet ni om man kan spana in småfolks nyheter någonstans, t ex på nån dansk sida? Enligt fb är de ju på väg ut till butikerna.

• Buttelina
    Ullis 10 skrev 2010-04-20 19:17:42 följande:
    Vet ni om man kan spana in småfolks nyheter någonstans, t ex på nån dansk sida? Enligt fb är de ju på väg ut till butikerna.
    var såg du det? länk?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17