• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-20 20:41:17 följande:
    Ja dom är helt underbara, har varit super nöjd med Malas till Liam och funderar på en till Meja också, men nu har ju både Småfolk och Hummel kommit med andra fina, men visst behöver man väl mer än 1?!
    Visst behöver man det Nej, skämt åsido, det kanske beror lite på hur mycket barnet badar. Utomlands och vid en fin sommar i Sverige - absolut. Annars kanske inte, om man inte vill ha någon att byta med för att det blir trist med bara en Förra sommaren hade jag två till G och det var kanon. I år får vi se
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 15:32:30 följande:
    när började de blir bruna? Alla har varit så säkra och sagt att de kommer bli blå ända sen han föddes så jag har liksom inte haft något hopp alls, blev så chockad när jag såg denna fläcken idag!
    Jag kommer inte ihåg. Försökte titta på kort men det är svårt att se. Kommer ihåg att vi diskuterade det mycket och länge eftersom jag önskade så mycket att han skulle få bruna ögon. Jag menar man kan väl få önska det när man har fyra blåögda?
    De var liksom grumliga, aldrig klarblå. Sen blev det såna fläckar som du visade. Han var, som sagt, minst sex månader innan de blev bruna, men jag tror han var äldre.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • JsN
    Greksmurfen skrev 2010-04-20 20:44:08 följande:
    www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php?mode=browse&c... har velat besälla baströjor ett tag men inte funnit ngn vidare rabatt eler så .. men e bra sugen på dem... e go kvalle=)
    JAg köpte de långärmade på ett julkalenderserbjudande och är supernöjd. Pytte har nästan alltid kortärmad t-tröja över en långärmad. (eftersom jag tycker det behövs mer än en tröja på sig på vinterhalvåret och pytte vägrar kofta inomhus)
  • Greksmurfen
    JsN skrev 2010-04-20 20:51:08 följande:
    JAg köpte de långärmade på ett julkalenderserbjudande och är supernöjd. Pytte har nästan alltid kortärmad t-tröja över en långärmad. (eftersom jag tycker det behövs mer än en tröja på sig på vinterhalvåret och pytte vägrar kofta inomhus)
    åhh de erbjudandet missade jag:S... jo har kännt å tttat på dem när ja vatt förbi rackarmaja =P.... e såå sugen på dem.. men budjeten fixar inte mer shoppingnu..
    handlade en del idag med ;).....
    nu e det total stop oavsett hur snyggt ngt är =P... få se hur länge ja klarar håla mej, men vill man ha salg så får man var hård..=P..
    ska ta å fixa lite tradera imorn med....
    mamma till Maximilian född 081028
  • melizza
    ängeln83 skrev 2010-04-20 20:25:18 följande:
    Godkväll flickor.Sprang just på ännu en super snygg bad dräkt, alltså den i mitten, hoppas det är en uv dräkt, sååå fin.www.smafolk.dk/tcms/images/29.jpg
    gud så fin....en sån skulle jag vilja ha till Stella men undra vilka storlekar det kommer....förmodlingen för små till Stella
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    karmasus skrev 2010-04-20 21:14:33 följande:
    smygfoto från presvisning på den  kommande höstkollektionen från Molosphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs102.sn...
    ååå vill se mer......
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17