• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 22:22:50 följande:
    så tror du jag kan ta 62 eller kanske t.o.m 68 i den då? Mateo är 57cm lång nu
    Ja 62 tror jag åtminstone om du ska ha den i sommar också, kanske t o m 68. Jag mäter gära åt dig ikväll om du vill. De är smala så det borde passa M jättebra
    God morgon
  • Busbellan

God morgon!!
    Åh vad jag är salgsugen!! Shoppingkontot är ganska väfyllt så nu får det bli snart innan jag börjar nalla alldeles för mycket på det

Mamma till Nora, August och Ella
  • hzl

hej i tråden!
    Folk som bor i gbg med omnejd. Vill tipsa om att fina frön har mingelkväll onsdagen den 29 april. Mellan 17-20 kan man droppa in när som. Solhatt släpp med finafröns egna design. Unika, färgglada, o underbara!
    Samt 20% på hela sortimentet

• Mawe123
    Busbellan skrev 2010-04-21 07:39:59 följande:
    God morgon!!Åh vad jag är salgsugen!! Shoppingkontot är ganska väfyllt så nu får det bli snart innan jag börjar nalla alldeles för mycket på det
    Va skönt med ett välfyllt shoppingkonto =)

Mitt är långt ifrån fullt, tur att lönen kommer och fyller på, på fredag {#lang_emotions_smile}

Behöver dock inte bekymra mig om någon salg, då jag bor i världens ände {#lang_emotions_throwup}

Får hoppas att de som hittar riktiga godingar, köper dubbelt upp och lägger ut på FB eller T {#lang_emotions_dreamer}

Nu ska jag stressa iväg till jobbet, ha en bra dag!
    William 000213, Lowe 070712
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-21 07:39:59 följande:
    God morgon!! Åh vad jag är salgsugen!! Shoppingkontot är ganska väfyllt så nu får det bli snart innan jag börjar nalla alldeles för mycket på det
    trevligt=)

här ska jag dona med T idag, bla emellan studiediskutionsvarven =P. det sega är att ajg inte kan använda mej av prolistern eftersom jag har en mac =S.... så får vackert lägga upp dem en och en {#lang_emotions_throwup}......
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

åhh smultron, ser att du tittar in det va inte igår jag såg dej=P.... tänkte ju fråga dej du som har helkoll;) vart kan ja finna småfolk eller katvig påslakansett, vagga, spjälis och juniorsäng?? lr om du kanske har ngt liggande som ser ensamt ut där hemma får du gärna förtälja det med{#lang_emotions_dreamer}. inboxa om du vill=) !!

mamma till Maximilian född 081028
  • hzl

hilla, vad e det för fint påslakan ni har!?

• H I L L A
    hzl skrev 2010-04-21 08:13:40 följande:
    hilla, vad e det för fint påslakan ni har!?
    Om du menar det som är i vårt sovrum så är det IKEAs nya, superfint tycker jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17