Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-05-17 10:52:12 följande:
    Neeeej, inte om tre veckor!!! Jag ska ju dit nästa vecka!!!
    :/... iof har de ju ett brett sortiment ändå även fast det "nya"inte kommit in .....
    men förstår att du vatt ledsen ....vad va det du letade efter??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-05-17 12:07:40 följande:
    Skalbyxor!!!!! Marcus behöver nya till hösten, annars tror jag inte vi är i behov av nåt. Fast när man väl är där så kanske det shoppas nåt?? *ha ha*
    jo risk finns att det shoppas... hmm skalbyxor finns men pop stl är mkt utplockat tro bar de hade större stl sist, varav man väntar på leveransen =P
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:29:14 följande:
    5 januari sa bm på mammas födelsedag, men jag går säkert över så jag hamnar i mitten istället
    samma dag som min bror fyller , sen fyler mamma den 8:onde å syrran är beräknade den 10 jan ;)...
    men hon går å är mkt orolig sen missfallet..... sa till henne å ringa mvc å få tid till vul så hon slipper gå å vara orolig hela tiden....
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:27:57 följande:
    hihi då blir det 5 danskbebisar i höst/vinter o två i sommar Babyboom har du bf precis vid jul då? Du kanske får fira nyårsafton på bb som jag fick göra
    jopp babyboom ... hmm vilka e det.. jag å duni i början av aug (tror dock på juli för min del ;) ) pepper, bubblis, hmm vilka mer?
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:08:45 följande:
    jäklar vad bebisar det kommer ploppa ut i denna tråden i höst/vinter de som ska ha snart är dunis o greken va? o sen i höst/vinter blir det pepper, bubblan, småkryp o en till som jag inte ska nämna än Missat någon?? Får nästan skriva en lista så man håller reda på alla tjockisar i tråden
    ahh där hade du ju räknat upp=P... va nyfiken jag blev på vem den hemliga är =p.....
    har mina aningar...=P......

hmm sanrt å snart haha... typ HELA 10-11v kvar =S.. går in iv 30 imorn... visst det har gått relativt snabbt men nu börjar man få nog hahaha.. nu em na ju otymlig å så... hmm får kanske ta med en campingstol till salgen när man ska sitta årensa kläder=P......ska ge mej dit två dagar med det lä fogarna tycka e redigt gött=P
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:08:13 följande:
    2 hemliga och småkryp
    åhh spännande få hoppas de ger sig tillkänna snart...
    hmmmmmmm hunden la precis  av en smygis {#lang_emotions_throwup}... man har verkligen en savantnäsa just nu haha e såå känslig för minsta lilla äckellukt=S
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:16:14 följande:
    ett litet ynkligt paket låg förvisso i låddan men inga djur , dom kommer nog snart och gör dagens pop jeans kjol sällskap
    paket e paket :D.......här fick ja bara räkningar =S....
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:37:35 följande:
    du och grekis *haha*  (förlåt om jag skrattar )

ja inte e det lätt med spindelfobi =P...... vi bör ju nära vatten med så det e ju gigantiska spindlar usch ryser... ser ju ut som min fladdermöss där dem hänger i taket =P
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-05-17 21:46:21 följande:
    Smilla: Härliga sommarbilder i BT!! är sååå avis på ert sommarväder, idag var det svinkallt här. Tycker allt det är lite orättvist, vi har ju bosatt oss lite längre söderut av en anledning
    skulle bli fint på tors=) det snackades om 24grader....sa maken in iaf.. hmm e det dax å ta med luftiga kläder, solhatt och sandaler till dagis måtro??
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2010-05-18 16:59:35 följande:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... Är den flickfärg tycker ni? Hade nämligen tänkt beställa syskonmatchning och såg att den fanns i overall också.. Tycker dock det är svårt med storlek.. Lillasyster kommer i augusti och  jag hade tänkt ta strl 62 i hennes overall, så att hon kan ha den i höst, blir det bra tror ni? sen vad skilljer mellan babystrl på lurvjackan och vanliga lurvjackan? Såg att strl 92 fanns på båda nämligen.. Sonen har en lurv overall i strl 80 som precis är urvuxen, främst på längden, bör jag ta strl 92 till honom till höst?
    blir nog kanon=) jag har 62 i lillan lurvjacka=)... komer leta efter en fleeceoverall i 56 dock, maxen har fortfarande sin i stl 80 på dagis å han e 84cm.
    ja en 92 bör bli kanon.. maxen kan faktiskt ha sin 92 redan nu, men den e ju stooor =)...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17