Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-05-02 10:24:50 följande:
    Tack! Då kan jag vara lugn Går ut och tar lite luft nu, blev så nervös & stressig
    ska vi ta en träff på eftermiddagen elelr e ni upptagna?? kanske en lite promenad till ngn lekpark?? maken ska jobba hela em...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

gomorn=)

bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=P

ronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....

• Greksmurfen
    na96gen skrev 2010-05-03 10:34:33 följande:
    OOo agility  som är så kul jag har haft hund hela mitt liv men håller med, de hamnar så klart lite i kläm när barnen är lite större (när barnen är små var det ju enkelt att stoppa dem i vagn eller bärsele och vara ute mycket. Svårare när de blev större tycker jag. Vår kille (10,5 år) gick bort i höstas, supertomt här hemma. Håller på och kikar runt men vet ännu ej vilken ras .. svårt. Fodervärd - sälja.. inte några enkla beslut att ta Du har ingen i din närhet som kan låna henne ibland då och aktivera henne ? Om vi bor nära kan jag låna henne ibland
    jo visst finns det folk i närheten men de kan vella ha henne ngn dag typ=S.. åvill ju ha lite kontiunitet för vovvsingen.. man håller henne så kör så att säga=)... så man villj u hennes bästa..
    jo tänkte att man kunde ju börjat med fodervärd för att se hur man känner det... knner att det e så himla mkt här hemma min son som är 18mån en till som kommer BF 2 aug .... sen jobb/studier ...finns inte mkt tid över till henne, förutom promenaderna... å hon älsakr ju skogen, där hon kan ströva fritt=)...
    vad hade i för vovvsing innan??=)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:31:07 följande:
    säg att de även fått in mini apple nu. Inskrivning på sjukhuset om 1½h...*ihhh* Känns så overkligt!!!
    åHHH va spännande=) tänk snart få du sniffa bebis;){#lang_emotions_baby}...å här får en anna vänta 12 veckor till {#lang_emotions_undecided}
  • Greksmurfen

hejhej!

smultron bvilken fin tröja=)...........

e såååå glad  Syrran plussade idag =) ...tog som tur va bara 2mån efter hon fick missfallet =)..... så är såå glad för hennes skull.............

• Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-05-04 17:58:19 följande:
    Jag trillade också dit på Freshmilk (trots dyr frakt). Fina småfolk tröjan med hästar Grekis -- Åhh vad kul för din syster, grattis
    ja den va fin den tröjan ;).......här har ja ju totalt shoppingförbud nu om jag ska ha råd å åka på salg hahahaha...... ska ju faktiskt handla till två nu =).......*mys*
    jo det känns jättebra att hon har plussat nu... hon har varit rätt nere över det som hände =S.....
  • Greksmurfen

fyy vad tradera går dålig... känns verkligen ingen mening att ens lägga ut där =S....
    inte i nuläget iaf =S.. saker går ju helt osålda tom eller s ågår dem lågt=S....

tips förresten för å skicka t kläder om det e lite mindre.. " hundbajspåsar " haha hade slut på påsar när ja skulle ksicka häromdagen så kom ja på det å det var perfekt=)... billigt å bra emballage =P

• Greksmurfen

www.hemnet.se/beskrivning/663842
    nu har mamsen bestämmt sig för å sälja huset...=S e med lite sorg i hjärtat...
    e såå fint...men hon känner att det e för mga minnen och vill starta på ny kula..... ingen som vill flytta till de smålänska skogarna

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 19:02:52 följande:
    Kanske man skulle ta nån suit då åxå? Å det blir sååååå dyrt
    tror allt att bubblan "LIDER" av extrem shoppingsyndromet just nu ;).....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17