Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 19:06:11 följande:
    Ja just nu är jag farlig
    vart e du inne å kollar??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-04 19:18:57 följande:
    vilket fint hus
    jo det e topppen fint, mamma har ju hållit den ajour hela tiden =)....ek all over..förutom i mitt flickrum =P.. det e den med lila tapet (valde det själv hihi ) å spjälsäng i =P.... tom taket e ju utbytt=P för hon ville ha ett halvglansigt ;)....
    Buttelina skrev 2010-05-04 19:22:52 följande:
    guud så fint och vad billigt
    mammsen har smak ;) =)... hade det inte varit där man e född så hade jag övervägt å ta det =P....men njee vill inte flytta tillbax till hembyn =P....det e inget å göra vid huset=) så på så sätt så e priset helt ok.=P mäklaren ville ju sätta höre utrop, men det tyckte inte mammsen =P... ligger ju 150m fårn en sjö å sen 500m till närmsta badplats :)... så man har ju haft det toppen så när man växt upp å sen att det varit en återvändsgata så har man sluppit alla bilar som kört runt med....
    just detta bostadsområdet är verkligen barnfamiljernas=)....
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-05-04 19:24:44 följande:
    Jag är chockad själv, tänk att jag också kan avstå nångång. De sa på dagis idag att sonens galonhandskar gått sönder, såna didrikson med fleecefoder, så nu vill han köpa nya rööööda. Tänk att det känns inte alls så intressant.. Nån som sett såna på rea,vilken färg som helst, vi har ju nästan full vinter här forfarande
    kan säga att abeco.. hm tror dem heter så med fleece i e toppen..finns på kosta outlet=P99kr tror ja dem kostar där...tror tyvärr jag får inhandla ett par till då dagis slarvat bort ena vanten.. det tråkiga e att han bara haft dem en kortare tid där=S...
  • Greksmurfen
    Älskade Moa skrev 2010-05-04 19:40:04 följande:
    Brukar ju mest läsa och få lite tips här. Men tänkte slänga in ett tips om lite rea, kanske kan locka nån www.butikbarack.se/
    hmm vilken frakt =S.. kunde den inte varit gratis =P
  • Greksmurfen
    Mawe123 skrev 2010-05-04 19:45:44 följande:
    Oki, ska titta efter dem också, jag är förpassad till nätshopping då jag bor 26 mil från närmaste stad =)
    hmmm vet inte om jag ska förbi där ngn gång nu snart......isåfall hör jag av mej=).. kan säga att dem e superduper bra siter kanon på handen=)....köpte ett par everst med först men dem satt inte alls bra jämfört med domma...
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 20:22:40 följande:
    Vart skitdeppig!! Nån har snott ALLA omlottbodys hos idat  i 62 Går o nattar Bubblis! 
    sida???
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 20:08:41 följande:
    Inget av det-det är en E3 modellen som kom innan sporten
    ok.. vad e skillnaden?? vet du det?
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-05-04 20:28:44 följande:
    Vad jag har fattat det som så är det inte så stor skillnad mellan E3 eller Classic som den heter numera och Sport. Kika på Phil&teds hemsida,där finns mkt bra info Priset är väl det som skiljer mest
    ah en e3 e billigare än sporten?!?...
    funderar på om det e värt å buda på denna om den går till ett bra pris...
    bor ju 4 mil bort så man slipper ju frakten med
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-05-04 20:54:33 följande:
    e3 har inget viloläge på syskonsitsen, inget vidare alltså...maxen behöver ju det när han sitter framme o lillasyster när hon sitter bak.
    ahhh.. ja då e det inget vidare alternativ =S....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17