• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr

Vattenkoppor skulle jag kunna tänkt mig om det inte var så att bebis kommer om 2v inte så passande just nu..

• annie dark
    H I L L A skrev 2010-04-21 09:42:18 följande:
    Ni är välkomna hit om ni vill ha vattkoppor ! Love har säkert mer än 100 koppor just nu, stackarn Har fått lite barnvakt i em så ska i väg och hämta tavegyl till honom, han kliar och jämrar sig så på nätterna.
    Synd att ni bor så långt ifrån annars hade vi gärna kommit, kanske kan posta några!
  • H I L L A
    Kristyr skrev 2010-04-21 09:44:59 följande:
    Vattenkoppor skulle jag kunna tänkt mig om det inte var så att bebis kommer om 2v inte så passande just nu..
    Inte så passande kanske!
    Men åhh vad härligt med en liten nyfödd Myyyys !!!! Hoppas allt går bra
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-04-21 09:42:18 följande:
    Ni är välkomna hit om ni vill ha vattkoppor ! Love har säkert mer än 100 koppor just nu, stackarn Har fått lite barnvakt i em så ska i väg och hämta tavegyl till honom, han kliar och jämrar sig så på nätterna.
    Usch stackarn
    Inte kul när det blir så illa

Nora och August hade det båda två lindrigt, kanske 10-20 koppor och ingen feber.
    Sambon var desto sjukare när han smittades av Nora
    Mamma till Nora, August och Ella
  • H I L L A
    annie dark skrev 2010-04-21 09:45:52 följande:
    Synd att ni bor så långt ifrån annars hade vi gärna kommit, kanske kan posta några!
    Kanske funkar
    Love kan hosta i ett kuvert
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-04-21 09:47:39 följande:
    Kanske funkar Love kan hosta i ett kuvert
    När är det lagom att man får det? Mateo är 4 månader nu. Är han för liten?
    Maia har fortfarande inte haft det och jag är jätterädd att ju äldre hon blir, ju mer kommer hon klia sönder sig!!
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-21 09:47:11 följande:
    Usch stackarn Inte kul när det blir så illaNora och August hade det båda två lindrigt, kanske 10-20 koppor och ingen feber.Sambon var desto sjukare när han smittades av Nora
    Samuel hade det också ganska lindrigt. Det var värre med mig. Fick det av Samuel och hade feber och en massa koppor, främst i ansiktet. Mannen var bortrest så dagis fick gå ut med Samuel när jag kom på em för att hämta honom. Då hade jag keps neddragen för ansiktet. Ville ju inte skrämma barnen, såg fördj...vlig ut rent ut sagt.
    Kusinen hade över 50 koppor bara i ansiktet och ville inte ens titta sig själv i spegeln för hon tyckte hon var så ful, stackarn.
    Mamma till Samuel och Evelina
  • Busbellan

Hilla, har ni snö i Växjö med?

Idag på morgonen när Ella tittade ut och såg snön skrek ho "JAAAA, SNÖ!"
    Nej, det är inte JAAAA

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 09:50:40 följande:
    När är det lagom att man får det? Mateo är 4 månader nu. Är han för liten?Maia har fortfarande inte haft det och jag är jätterädd att ju äldre hon blir, ju mer kommer hon klia sönder sig!!
    Jag hade nog inte velat att barnen hade det så tidigt, är ganska skönt om man kan förklara lite för dem och att de inte har blöja.
    Sätter sig ofta ganska mycket i blöjområdet nämligen eftersom det blir så tätt där
  • nettan1016
    Busbellan skrev 2010-04-21 09:51:30 följande:
    Hilla, har ni snö i Växjö med?Idag på morgonen när Ella tittade ut och såg snön skrek ho "JAAAA, SNÖ!"Nej, det är inte JAAAA
    Evelina skrek också jaaaaa!! Samuel muttrade surt, "det blir ju aldrig sommar och då kommer jag ju aldrig att fylla år"
    Peter trodde mig inte så han fick ett MMS med vår vita baksida som bevis.
    Mamma till Samuel och Evelina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17