• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-21 15:24:31 följande:
    Smillamilla: Älskar ju Hello Kitty så Katvig-matchningen i BT funkar utmärkt för mig!!
  • Sophie81

Molofråga!

Hej! Hoppar in med en fråga-hoppas någon kan hjälpa mig (fick tips om tråden).
    Jag tvättade min sons nya Molo lurv overall 1a gången igår, 40 grader och sen brukar jag alltid torktumla ett par minuter (för att fluffa till den och sen torka utomhus. Den här taktiken funkade inte alls... Lurven är helt platt och känns tunn...(har tvättat deras lurvfleecar flera gånger-har ganska många. men det var ett tag sen). Har någon något tips på hur jag skall fluffa till den? är det försent att rädda den.
    Tack på förhand!

• Zvartaliljan
    Sophie81 skrev 2010-04-21 16:06:10 följande:
    Molofråga! Hej! Hoppar in med en fråga-hoppas någon kan hjälpa mig (fick tips om tråden). Jag tvättade min sons nya Molo lurv overall 1a gången igår, 40 grader och sen brukar jag alltid torktumla ett par minuter (för att fluffa till den och sen torka utomhus. Den här taktiken funkade inte alls... Lurven är helt platt och känns tunn...(har tvättat deras lurvfleecar flera gånger-har ganska många. men det var ett tag sen). Har någon något tips på hur jag skall fluffa till den? är det försent att rädda den. Tack på förhand!
    deras lurvar ska torktumlas helt torra. Då håller de sig fluffigast {#lang_emotions_smile}
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-04-21 16:05:12 följande:
    Jag blundar och håller i slantarna...
    *haha*

Jag är helt såld på vissa av plaggen.. {#lang_emotions_cool}
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2010-04-21 16:14:56 följande:
    *haha*Jag är helt såld på vissa av plaggen..
    Jodå, det är nog jag med...
    Fast garderoben är full!
  • Sophie81

tack för tipset!
    skall torktumla den helt torr nästa gång

• Greksmurfen

hejhe!
    här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf...

tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ??

hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...

mamma till Maximilian född 081028
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 16:27:34 följande:
    hejhe!här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf...tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ??hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...
    så skönt och sooova!

Ahh har denna gång sluppit järntabletter, värsta lyxen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17