Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-20 11:32:24 följande:
    Åhh, låter intressant, du kan väl inboxa mer info när du har tid?
    Jag kan lägga ut bild o info på fb sen
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 12:14:18 följande:
    Om det ska vara en doppsalm så är 928 jättefin Har ni en solist som ska sjunga så är ju Kents utan dina andetag hur fin som helst i sin text
    den ska jag sjunga på Mateos dop

Vill du ha en solist tjolla {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-05-21 13:48:14 följande:
    jättefin, bara samma problem där, typ alla fina sånger jag hittar passar bäst till första barnet men låter lite dum till syskon {#lang_emotions_undecided}
    Hur dumt låter det inte mot Maia om jag står o sjunger typ "livet började när du kom" På Mateos dop...

Jättesvårt verkligen att hitta sånger denna gången...jag har nästan bestämt mig nu. Utan dina andetag av kent ska jag absolut ha. Sen blir det nog Där du älskar av Marie fredriksson.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-05-23 07:39:30 följande:
    Godmorgon flickor. Hade super svårt att somna igår kväll, tänkte på finaste Lova och hur grymt livet kan vara Igår hade vi en kanon dag med riktig sommarvärme, hade hoppats på en repris idag men här är det mulet och blåsigt.
    Ja tänk att för ett år sen satt vi här o diskutterade Ej sikke lej-klänningar med Anna-Maria...känns helt sjukt nu...att det bara gått ett år, och nu är lilla Lova borta {#lang_emotions_cry}
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-05-23 08:17:10 följande:
    Ja det är verkligen helt sjukt...satt och läste tillbaka i hennes blogg innan och det har verkligen gått fort, finaste lilla Lova  Vad är meningen med att en 6 årig flicka ska dö sådär?
    ja...meningen är väl för att påpeka för människan att njuta av livet och barnen...utan död finns inget liv o.s.v... fast nä, allt bara låter skit. Finns ingen mening, det är bara förjävligt!!!
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2010-05-23 21:56:02 följande:
    hahaa precis.. Men hon har god smak och jag brukar ofta köpa saker av henne, framförallt till Ebbisen.. Så jag tror inte det kan bli annat än bra Nu vill jag bara få tag på än mer pengar hahaa
    {#lang_emotions_dreamer} du har ju redan köpt halva Maias gamla sommargarderob Så det blir nog inga problem med klädsmaken

Har osynligt småkryp att handla till också, samma sak där med smaken så detta blir nog ganska lätt hoppas jag

Jag tar iaf med mig laptopen så jag kan uppdatera er på onsdagkvällen vad jag handlat o vad som fanns, så kanske det finns något som jag inte köpt då men som ni vill ha så kan jag köpa på torsdagen.
    O tänk på att jag ska på Ida.T-salgen också...
  • Zvartaliljan
    H I L L A skrev 2010-05-24 12:26:00 följande:
    Jag har inte fått inbox.
    Du, Anna. Vi har lite problem {#lang_emotions_sealed}
    Eftersom Emmsan inte ska med så blir det dyrt för mig att köra till Växjö så jag kan tyvärr inte hämta upp dig...kan ddu ta bussen in till stan istället så hämtar catherine dig där? Hon ska ändå lämna Maxen på dagis.
    Jag ska åka tåg, åker på tisdagskvällen o sover hos grekis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17