Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ögonen är helt fulla med tårar här.
Har en dålig dag så tårarna har hängt där flera gånger redan och så det här fina....

det har ABSOLUT INGENTING med unga föräldrar o göra, snarare tvärtom!! Du är så ung så du har färskt minne om hur det kan vara. Min mamma var 34 när hon fick mig o hon gjorde INGA RÄTT när jag blev mobbad o utfryst!! Inte förränns hon efter MYCKET tjat och många tårar gick med på att låta mig byta skola.
låt inte henne trycka ner dig!! Tycker du ska gå vidare med hennes beteende...jag hade inte accepterat att bli behandlad på det viset, rena diskrimineringen.liljan o loppan
Åh herregud så fint du sjunger
, sitter här med tårar i ögonen, helt underbart.
Skaffar vi fler barn så måste du komma hit och sjunga på dopet
O vilken tårta sen då, herregud, helt makalöst, du har talanger du ![]()
jag sjunger inte så ofta för folk så...har lite scenskräck
men försöker arbeta bort den. Sjunger mest bara på dop/bröllop/begravningar inom familjen. Sjunger dock ofta för barnen och Maia verkar ha ärvt sångintresset för hon sjunger med mig hela tiden nu när jag sjunger godnattvisa för Mateo, hon är så gullig 
tycker det är roligt som hobby någon gång ibland o göra fina bakverk...men inte dag ut o dag in som jobb...
jag har fortfarande inte fått mitt paket från spojl 
den 20 skriver hon att hon skulle skicka dagen efter...
den 1 skriver hon att det är skickat den 30...
fortfarande inget paket o luktar bara skumt för mig...vill ju ha den där dräkten!!!
åh nu fick jag lite bilder från dopet från en kompis så nu har jag en bra bild på fina suiten, dock är everlonn med men det får hon stå ut med o hamna i bt 
och nu förstår jag mer vad som hände där i kyrkan när jag ser bilderna...allt blev ju lite panikartat där ett tag så jag hängde inte med