Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-08 20:20:39 följande:
    ja låga priser på katvig hade dom ju så det är ju super.

Skrev lite sådär för att det finns så många butiker som kommer in här i trådarna och gör reklam för sig själv.
    särskilt ett alias som blivit medlem precis, ingen presentation och skriver i denna tråden om en underbar butik hon aldrig handlat i, det första h*n gör på fl....Flört

Godkväll förresten
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-06-08 20:42:35 följande:
    har en unge här hemma som växer som ogräs (på längden i alla fall, vikten står still)
    Mätte Ella idag och hon var 97 cm lång. Nora och August var 98 och 99 cm vid 4 år och Ella är ju inte ens 3 än
    Inte konstigt att jag tycker hennes NS i 92 började bli för små kanske
    Oj, då är hon om Maia t.o.m Hon var 93cm när hon fyllde 3.
    Hon blir nog längst i syskonskaran då
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-06-08 21:13:07 följande:

Ja, hon blir nog det, brås nog mer på sina föräldrar än vad syskonen gör

De brås på resten av släkten som de flesta är ganska små

Ja mina barn brås ju uppenbarligen på sin pappas sida. På min sida är vi alla ganska långa, på hans är de flesta ganska korta...
    Fast jag hoppas ändå att Mateo i alla fall blir minst 1.80...
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-06-08 21:16:03 följande:
    Idag kom jag på att det nog är dags att fundera ut vad Ella ska ha på sig på fotograferingen vi kommer göra i augusti.
    Jag menar man vill ju ha några fina sommarkläder, men det lär ju inte gå att få tag på då.
    Så är det nån som har nåt förslag? Sitter här och funderar på om vi har nåt passande i garderoben. Vill nog gärna ha nån klänning
    För fotografering tycker jag det är finare med det lite mer "klassiska" än typ Molos grälliga print.
    Beställde du inte från Pomp de lux?
    Annars har Mini a ture en hel del fint.
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-06-08 21:20:18 följande:
    Ja 1.80 är väl helt ok för en kille
    Det blir nog inte August och Nora blir nig nånstans mellan 1.55-1.60 skulle jag tro om hon inte helt plötsligt börjar växa
    Ja F är ju inte mer än 1,68 o det tycker jag egentligen är lite kort. Han har komplex för det o det skulle vara skönt om Mateo slipper det...
    Fs systrar är runt 1.50-1.60 så där lär väl kanske Maia sluta.
    Hans lillebror däremot tror jag blir längre...men det återstår o se.
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-06-09 08:10:37 följande:
    Ha ha, ja i det läget får man ju vara tacksam. Finns ju tristare saker att få kommentarer om .
    Ja man kunde ju önska att det bara var brösten som var stora
    Fast jag börjar tröttna på dom också...vill tillbaka till min b-kupa faktiskt, var nöjd med den. Börjar bara bli jobbigt med F...

Undrans när man ska lyckas sluta amma egentligen så man kan få bli av med lite vikt...hittills är inte lillemannen samarbetsvillig alls på den biten
  • Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-06-09 15:34:01 följande:
    Liljan: Lurven i BT är inte alls tjejig! Hade mycket väl fått pryda våra grabbar!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-09 15:34:41 följande:
    Håller med!! Rent ut sagt AS SNYGG
    Då behåller jag den o använder den när sambon inte ser
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-09 15:32:36 följande:
    Jag mår sååååå jädra illa idag, nån som vill komma o leka med Bubblis en stund?   blöö Kräks
    fy o usch...

ska förresten åka till sthlm några dagar i sommar är planerat, ni bor väl längs vägen från karlskrona va?? Drömmer
  • Zvartaliljan
    molnen skrev 2010-06-09 15:39:16 följande:
    Jättefin lurv och inte "flickig" . Vilket år är den från ?
    tror den är från vår 2006, det är bruna stjärnor på vit botten i luvan precis som på kotröjornas armar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17