-
hmm nja inte redigt maxen färg ;).. men den va fin med å de hade en gula sprkbyxan men inte i hans stl =(..... tack iaf....minamor skrev 2010-05-18 18:33:37 följande:hittade endast denna färg www.oiidesign.se/designers.php?designerid=97&... till 25 % rabatt hos oiidesign. De har visst 25 % på allt, såg att de däremot var lite dyrare än de du hittat. Fraktfritt har de också :) EJ min butik! -
jo verkligen;)...Helle skrev 2010-05-18 19:06:49 följande:Superfina är dem Gustav har vanliga byxor i blått och de är kanon till massor av plagg.
ahh a tyst å lugnt det är... maken söver maxen för natten =)...hoppas bara a´han sover hela natten å inte vill stiga upp kl 05.00 igen =S...man va ju stendöd vid den tiden =P -
hur lång e E??Griffelfot skrev 2010-05-18 20:18:56 följande:Hjälp!!! Velar om storleken på en lurv till sonen. Tänkt till hösten... Han har 80/86 i det mesta nu. Som jämförelse är hans Pop skaljacka i 80 fortfarande rymlig. Vad tror ni? 86 eller 92
har en 92 som väntar... dock så passar både 80 ocg 86 med... -
gommorn=)
har suttit å vänta på att folk ska vaka till liv =P..
här vaknade maxen 05.00
.... varför kan han inte lära sig att man ska sova minst till 06.30 iaf =P.....
hmm bad maken om han kunde ta maxen på morgonen till dagis och ta på han kläder å så med. blev änd åtatt han kom in å undrade om jag kunde kolla han medans han gjorde sig iordning =S.. ja som tänkte sova lite extra.... (har studiedag)....börjar fundera på hur det sak gå när han ska sköta maxens till dagis etc när lillan e född....han kommer ju få ta mer ansvar då men e lite tvivelaktig måste jag erkänna
...
sen vilken klädmatchning =S... molobody (som nästa e förliten i armarna.. blir sista gången idag) med NS jeans över som inte matchade för 5 öre... hmmmm
ja va ska man säga, han har inte den där känslan för att klä maxen haha kanske därför jag gör det=P
-
liljan: e inte detta lite maja stil;).... lr kasnke lite för retrostuk över =P...
-
liljan: glömde ju länk =P
litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx
kristyr: FIIIIIIIIN
-
är lätt å sätta i gummiband elelr muddar på dem tror ja ;)...Zvartaliljan skrev 2010-05-19 12:28:29 följande:superfin! men gillar inte de utsvängda benen vill ha mudd
mailade ziggys de kommer ha nya erjudande varje vecka å ev nästa gng kan det bli moonkidsspecial =P...då ska ja passa på =).. är ju totalt förälskade i dem froteekläderna till maxen i turkost å h´gult... -
litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx med mkt söööt;).. sorry för OT.. men har hakat upp mej lite haha...
-
Jass åhar dem gjort det??...måste jag ha missat...Zvartaliljan skrev 2010-05-19 12:58:33 följande:Ja den var söööt!! Blev lite shoppingsugen där...fy på dig! Kan ju bli supersöt till typ Ns jeanskjol...
HAHA tänkte lite på dej när jag såg den hahahahaha så det var inte alls med mening ja la in den här
det var ju 50% med kan det blir bättre=P
-
jag kanske vet var man kan fynda 30% nsKristyr skrev 2010-05-23 18:23:49 följande:men det var väl inte på NS...
....tänkte lägga en order..=P