Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-06-01 21:47:40 följande:
    Iiingen aning men hoppas du hinner dit{#lang_emotions_dreamer}
    {#lang_emotions_dreamer} gör ja med=P.... får förävr'nga saingen lite å säga at jag skulle vilja se en affär där=P å att det bara tar 5min dit=P så kanske det går=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Älskade Moa skrev 2010-06-01 21:52:41 följande:
    OTT i Stockholm var bara imorron oxå eller?
    tis-tors va? eller är ja helt ute å cyklar=S
  • Greksmurfen
    Linastrumpan skrev 2010-06-01 21:55:07 följande:
    2 Stationer med blåa linjen eller 5 med gröna, ca 5min från centralen, så du hinner!
    {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_dreamer}........åh det låter ju extremt lovande.. få dock ha med make å max så det blir ingen lång tid där=S... båda blir ju rastlöa=P.. åhhhh nu växte mina chanser ju  att få åka dit... e det svårt å hitta från fridhemsplan? hur lång gång väg?
  • Greksmurfen
    Linastrumpan skrev 2010-06-01 22:03:51 följande:
    Superenkelt, gå mot St Eriksplan (bro över vatten) när du kommer upp från T-banan. Ett stenkast, supernära.....Gå in på gården (brukar stå en skylt) och håll höger och gå en halv trappa upp!
    Ska dit en sväng i morgon med min 1½åring så det blir en kort sväng det med
    åhhhhhh tackar....{#lang_emotions_tongue_out}.... everlonn får jag bara med maken på det hela vilket ja inte tror e ngt probs så drar vi dit=P.. menar han behöver ju inte veta att det e värsta rean =P.....
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-06-01 22:07:43 följande:
    Nu ska jag vara ännu mer trög Har jag dig på fb?
    HAHAHAHAHAHA........................mmmm
  • Greksmurfen

storimis inlägg på fb =P ;)......

solouniko: hur satt stl 74 i ns på lillan??? maxens 80 sitter perfekt....

• Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-06-01 22:37:07 följande:
    Åh de sitter perfekt, tack för att du fick mig att byta Ska gräva fram bilder...

Och klänningar har vi i molo

Butterfly
    Flowerfield
    Regnbåge
    Handihand
    Dalmatin
    Multiflower
    Älgar
    Prästkragar
    Fjärilar med staden??

Hmm de var väl de! Också några katvigar och en Idat, plus alla miljaarder hm/lindex/kappahl man skrapat ihop
    kanoners då=)...
  • Greksmurfen

urkens halsbärnna igen =S... visst einte vad det kom ifrån sen s'ger maken att man fr det av choklad=S.. å det s'ger han ÈFTER jag pimplat i mej en kopp med chokladmjölk med extra mkt pulver i =P

• Greksmurfen

stormis?? ÅHH e det ny salg på G???

Drömmer......

hmmm hann inte med OTT idag =(... begravningen var redan 11.30 och vi kom in runt 10.00 så fanns ingen tid ivärlden å hinna.... de har inte råkat förlänga tiden så den är imorn med ??=(....

har aldrig varit på katvig salg =P...

sitter nu på hotellrummet i sthlm med en siovande liten max jämte=).... han ahr buuuuuuuuusat imassor idag med sin kusin =)....
    sen har han åkt på en ögoninfektion på köpet dock... båda ögonen =(... så nu e hans ögonöppningar ännu mindre =S.... ska ringa vc imorn å be dem skriva ut ögonsalva till han....som vi kan hämta ut här i sthlm

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-03 22:08:11 följande:
    Vilken frakt önskas . Fick ju tummen ur igår kväll...
    ni ska iväg på salg igen lr ;)............ har som sagt aldrig varit på katvig =P........hmmmmmmmmmm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17