Vi som shoppar danska barnkläder del 17

gör ja med=P.... får förävr'nga saingen lite å säga at jag skulle vilja se en affär där=P å att det bara tar 5min dit=P så kanske det går=P

gör ja med=P.... får förävr'nga saingen lite å säga at jag skulle vilja se en affär där=P å att det bara tar 5min dit=P så kanske det går=P

........åh det låter ju extremt lovande.. få dock ha med make å max så det blir ingen lång tid där=S... båda blir ju rastlöa=P.. åhhhh nu växte mina chanser ju att få åka dit... e det svårt å hitta från fridhemsplan? hur lång gång väg?
.... everlonn får jag bara med maken på det hela vilket ja inte tror e ngt probs så drar vi dit=P.. menar han behöver ju inte veta att det e värsta rean =P.....
storimis inlägg på fb =P ;)......
solouniko: hur satt stl 74 i ns på lillan??? maxens 80 sitter perfekt....
urkens halsbärnna igen =S... visst einte vad det kom ifrån sen s'ger maken att man fr det av choklad=S.. å det s'ger han ÈFTER jag pimplat i mej en kopp med chokladmjölk med extra mkt pulver i =P
stormis?? ÅHH e det ny salg på G???
......
hmmm hann inte med OTT idag =(... begravningen var redan 11.30 och vi kom in runt 10.00 så fanns ingen tid ivärlden å hinna.... de har inte råkat förlänga tiden så den är imorn med ??=(....
har aldrig varit på katvig salg =P...
sitter nu på hotellrummet i sthlm med en siovande liten max jämte=).... han ahr buuuuuuuuusat imassor idag med sin kusin =)....
sen har han åkt på en ögoninfektion på köpet dock... båda ögonen =(... så nu e hans ögonöppningar ännu mindre =S.... ska ringa vc imorn å be dem skriva ut ögonsalva till han....som vi kan hämta ut här i sthlm