Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-07 12:40:13 följande:
    hmm dax å ringa ziggys med =S... har inte fått allt som ja beställde därifrån... mailade å då så bad hon om ursäkt å sa att det skulle skickas... det var för 2 v sen typ nu =S...
    EN ANINGEN dålig stil......

tro inte jag kommer shoppa mer därifrån kan ja säga...
    menade Zillstar...... e det fler som haft proböem därifrån??
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-06-07 12:50:11 följande:

Men inte lika många barn där iaf som kladdar på varandra..

nä kanske inte det=)... få hoppas på det bästa=).....
    maxen lä vella dra hem en del baciller till lillasyster kan ja tänka mej i sept och framåt...
    snart får han sommarlov=)..... han sa vara hemma juli och augusti=)  sen börjar jag plugga 50% igen sista aug å då fpr maxen vara 50% på dagis...
    Buttelina skrev 2010-06-07 12:53:06 följande:
    äsch då jaja jag överlever

jag längtar efter reor och nya molo nu
    nya molosar kommer ju nu i juni ;).. lite sporttema sisådär på det hela ;).......

lite OT till men är det ngn här som bytt bvc sköterska?? den som jag haft  med max har nu gått i pension och sist träffade vi den nya å det klikade inte alls =(.... det var så mycket om hände under första året med max iochmed min lillebror å det så jag känner inte att jag vill ha en helt ny, den andra bvc sköteerskan hade vi på Föräldragruppen och har haft henne nga ggr med och hon vet  ju och känner till en. saken e den att de har områden som de har hand om .....tror ni man får byta???
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-06-07 13:03:42 följande:
    nä klänningen får du inte bli utan!! inte när man såå gärna vill ha en!
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 13:00:09 följande:
    nä kanske inte det=)... få hoppas på det bästa=).....
    maxen lä vella dra hem en del baciller till lillasyster kan ja tänka mej i sept och framåt...
    snart får han sommarlov=)..... han sa vara hemma juli och augusti=)  sen börjar jag plugga 50% igen sista aug å då fpr maxen vara 50% på dagis...

nya molosar kommer ju nu i juni ;).. lite sporttema sisådär på det hela ;).......

lite OT till men är det ngn här som bytt bvc sköterska?? den som jag haft  med max har nu gått i pension och sist träffade vi den nya å det klikade inte alls =(.... det var så mycket om hände under första året med max iochmed min lillebror å det så jag känner inte att jag vill ha en helt ny, den andra bvc sköteerskan hade vi på Föräldragruppen och har haft henne nga ggr med och hon vet  ju och känner till en. saken e den att de har områden som de har hand om .....tror ni man får byta???
    vaaa? har du sett nya molo????

klart du kan byta bvc sköterska!!
    Drömmer.....
  • Greksmurfen

smultron...vilken hemsida?? tycker det pratas lite allt för mkt om FYND nu =P

preggi: stackars liten =(..... det kan ju gå snabbt.. när maxen blev magsjuk (vinterkräksjukan) å blev han ju uttorkad på 5-6 tim=S... du ska inte ringa å prata med barnakuten?

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-06-07 21:05:39 följande:
    eller var det Småfolk? - Småvi . Molon vet jag inte. Annars har jag ganska bra koll på henne .
    hahaha... ja det e sbårt å hålla koll=P...
    på tal om den vita med guldgubbar på... tusen tack för den vita kortarmade i stl 92 jag fick till maxen.. han e sååååååååå fin i den =),,, fins det fler bra reos så säg t =P....
    om maxen e fri från ögon och öron inflammtion till helgen så blir det nog en kosta outlet tripp...... N BORDE dem fått in det nya =P.....
  • Greksmurfen
    Preggi skrev 2010-06-07 21:24:03 följande:
    mm, det kan gå snabbt. Det kanske blir en tripp till akuten ändå ikväll.. Nu säger hon att det snurrar i huvudet när hon står...
    bättre att åka in en gång för mycket och i onödan. säger ja.... tycker du ska in med henne så de iaf kan kolla hennes värde....
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-08 13:55:36 följande:
    Tack tjejer!!

I natt ska jag SÅÅÅÅÅVA  

Har verkligen mått skit sen i Torsdags, oj vad den känslan vände
    ÅHHHH VA SKÖNT BUBBLAN...........vi alla undrade här inne hur det var med dej...=)
    bamsekram å säg till minibubblan att inte skrämmas så ;)...

här är det godmorgon haha samsov middagslur med maxen i 3timmar Förvånad hmmm jag som skulle städa färdigt under tiden han sov middag... jaja..antar att jag behövde den extra sömnen med tanke på att han var uppe å stuttsade kl 05.00
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-06-09 22:05:56 följande:
    På tal om leggings så måste jag slå ett slag för HMs trekvartisar..Jättefina och nästan gratis
    från vilka stl finns dem ?? kanske skulle ha lite till en nyföding =P om de går så smått....

PLIing i inboxen igen

butte: så sööööt hon e=)..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17