Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

rosenkind skrev 2011-02-14 10:33:39 följande:

Hej på er! Ni som har koll på danska kläder kanske kan kommentera den här badrocken?
    Vet ni om den är mjuk/tjock/tunn? Och är den rosa eller orange/rosa?
    Funderar på att köpa den till dottern om den är gosig...
    vi har två st och både jag o barnen älskar dom!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2011-02-14 16:52:25 följande:
    Jaha, där började visst salgsäsongen

IdaT har salg 27/2 -  4 mars

Någon som är sugen?  
    ohh spännande vill eg inte ha så mycket men ändå lite regnbrallor och nån vårjackor o strumps hade inte varit fel
  • Buttelina
    rosenkind skrev 2011-02-14 17:10:19 följande:
    wilmis.com, en finsk sida. leverans till Sverige är tyvärr 12 euro...
    trist frakt men bra pris på småfolkisarna du kommer bli supernöjd om du köper en sån morgonrock!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2011-02-14 17:18:12 följande:
    Glad alla hjärtansdag!Hjärta

Det här är helt galet. Jag börjar bli sjukt bebis sugen Kanske jag har hunnit glömma den hemska illamående månaderna nu efter 3½ år hmm ja gravid är jag inte, kanske skall tilläggas
    tack det samma .-p
    Saraia skrev 2011-02-14 17:18:58 följande:
    Tjolla! OT men var har du köpr Lias fina rosa matta??? JÄttesöt 1åring i BT m finaste colibrikläderna, jag har dem på G hem fr BoR t lillan!!
    vet inte om tjolla är här men tror nog att det är en rusta matta
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-02-15 09:33:11 följande:
    Idag står termometern på -30 grader här INTE kul! Vi har ledigvecka och då brukar Milla gå på dagis tis-tors 10-14 men jag ids nog inte ens starta bilen idag så hon får vara hemma. Det gör typ ONT att andas ute Dom har lovat såhär kallt ända tills på tisdag, guud vad tråkigt alltså! Och jag har ju en massa paket jag måste posta också. Bläää för kyla!
    här är det bara en minus men det blåser 18m/s :/ så det känns ju som som -30. jag struntade i att lämna barnen på dagis idag pga det. får bli en hemma dag.
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-02-15 11:04:58 följande:
    Ja när det börjar bli kring 40-50% får man passa på att fynda katvig Jag köper mest molo och NS på fullpris, resten får vackert vänta Älskar katvig på pyttisar men med tanke på takten dom växer i är det inte riktigt "värt" att lägga sååå mkt på nått som passar så kort tid. Men är det rea kan man shoppa med gott samvete
    jag brukar med vänta på katvig brukar dock köpa hem nån liten mössa så jag kan njuta av färgerna hemma sålänge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17