Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej på er!
    Kul att se att det är några nya inlägg här i alla fall, får ju inte bli för dött!
    har insett att mycket shopping bara ger ännu större shoppingsug, alltså dessa kalendrar är farliga

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    na96gen skrev 2010-12-18 18:41:30 följande:
    Busbellan.. ooo vad fina de var i sina fina vinterkläder
    Hummel jackan , var kan man finna den ?.. om den finns längre..... *håller tummarna*
    Tack
    den hummeljackan är från förra vintern så tyvärr nog inte så lätt att få tag på nu
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-12-18 18:54:41 följande:
    Häääärliga bilder i bt!!!

Åhhh idag hade Anton de nya ns byxorna, jenas harem, fodrade. Och varför har du inte sagt innan hur bra det är?
    Tack
    Hmm, jag har aldeles för mig att jag lovordat de byxorna hur många gånger som helst
    och med tanke på att alla barnen här hemma har dem så kan väl alla gissa vad jag tycker om dem

Hur är det med Svea förresten?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-12-18 19:36:14 följande:
    Busbellan: Vad har N för stl i hummeljackan?
    Fina bilder, förresten.
    Tack
    Hon har 146 i jackan, liiite lång kanske, men sitter jättebra i övrigt
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-12-18 19:18:11 följande:
    Ha ha, men modellen var ju så bra när det inte är så bred. Samma som de svarta. Vet du någon mer modell som också är smal?

Ja tyvärr kanske hon har fått feber, hoppas inte att fallet är så för då måste vi väll fara in med henne igen
    Nej, vet faktiskt inte vilka som är smalare. Vet bara att det funnits endel vaniga NS jeans som varit lite smalare, men de sitter inte lika snyggt som harem och de svarta

Usch har hon fått feber stackarn
    Bäst att kolla upp henne då!

Ella var feberfri en liten stund idag och fick gå till pulkabacken en runda, inte helt lyckat kanske, nu har hon hög feber igen och hostar som en tok
  • Busbellan
    anette 81 skrev 2010-12-18 20:20:08 följande:
    Nästan så en annan skulle vilja ha hummel jackan
    mmm, den är såååå snygg!
    Hade absolut kunnat tänka mig en sån, och varm är den också säger Nora
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-12-18 20:38:38 följande:
    Vad bra!
    Vi har ju en i 152. Hoppas att N kan ha den nästa vinter.
    Kan hon säkert då
    Dom är ju ungefär lika stora
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-12-18 21:11:31 följande:
    Busb och Ronya:
    Visst har ni 104 i era Molo-overaller i år? Och era töser är hur långa? Ska spana lite inför nästa år nu när min andra MAT gick på KöpNu på T. Gissar att jag ska ha 104, hon ska vara ca 98 i oktober och då är hon 4 år. Gillar verkligen MAT'en, men stör mig lite på ärmsluten samt att benen är lite korta, den kombon gör att ärmarna blir fööör långa när man går upp i stl tycker jag, men älskar dess smidighet och att kunna dra åt ordentligt i midjan. Ska man själv behöva designa eller?
    104 här med på 100 cm lång unge

Mat:n skulle antagligen sitta fel på Ella också, men den passar Augusts kroppsform perfekt. Han har korta ben och långa armar
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-12-18 21:41:36 följande:
    Hej hej!
    Lugn och ro i hemmet då?
    Jag har lugn och ro på jobbet, jag.
    Lugnaste kvällen i veckan, jobbkvällen
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-12-18 21:53:30 följande:
    Ja verkligen!
    Dessutom är det ett gemensamt familjebeslut att sluta med välling i vårt hem inatt.
    Ja E är inte alls överens med oss andra, men beslutet togs ändå.
    Upplyste mannen flera gånger om att jag inte är hemma inatt, men han valde denna natten iaf.
    Tackar så mycket för detta just nu, men lär ha en trött och gnällig man imorgon.
    Men då är det hans tur att jobba ett dygn så han kan ju gnälla bäst han vill.
    Du önskade väl honom lycka till innan du gick hemifrån
    Här var det bara nån månad sen det var slut med nattvällingen, men morgon och kväll får Ella fortfarande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17