Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-12-11 22:11:38 följande:
    Som vanligt samma smak.
    Hummeltröjan ligger också i min korg.
    Den ser ju så snygg ut, tänk dig den till de svarta NS
    Klart du ska köpa en sån
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-12-11 22:12:25 följande:
    Jag har "bara" två tröjor i korgen, den ena i girly rainbow, men jag har ju vårens där redan (den du köpte på salgen) så det känns lite onödigt Cool. Men jag gillar denna modellen bättre, å andra sidan har jag även leggingsen i vårens rand (och jag gissar att de skiljer sig). Ilandsproblem...
    Busbellan skrev 2010-12-11 22:09:28 följande:
    Ja, gemstonen är ju sååååå fina, älskar dem!
    Men jag tycker nog du behöver andra tröjor i den modellen också, superfin ju
    Ajj knovv! Löööv! Dessvärre lövar K inte lika mkt. Hon vill bara ha kortärmat. Eller velour. Förstår inte logiken där riktigt... .
    Hmm, nej ingen logik där inte
    Jag är glad här för tillfälet får jag ganska ofta bestämma kläder till Ella
  • Busbellan

Idag blir det nog till att sitta vaken tils små vi ändrar sin kalender. Borde ju inte vara några problem att hålla sig vaken. Sov ju två timmar på vägen hem från Göteborg idag
    Stackars sambon får alltid hålla sig vaken själv, jag slocknar ju så fort jag sätter mig i bilen

• Busbellan
    Buttelina skrev 2010-12-11 22:46:25 följande:
    håller med er om den fiina modellen på molotröjorna! isabel ha flera st. sååå fina. dock är dom flesta 116 och dom kommer inte passa sådär värst länge till Obestämd
    nej, dom är verkligen små!
    104 får nog snart flytta för jag tycker inte den sitter så fint längre
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-12-11 22:59:15 följande:
    Tror du det blir nåt bra i luckan där idag då?
    Jag får nog dra mig till kojs snart, känner av halsen och har just haft sjuka barn...
    Sitter med en katt-tröja i korgen på Eleraff men den får nog ligga ett tag till. Är ju lite snål när det gäller frakt!

Har du förresten hittat några bra vantar??
    Jag hoppas på det
    tycker där varit ganska bra nästan varenda dag
    Nej, inga vantar än tyvärr

Här ha vi med sjuka barn, eller ett i alla fall. Fick skynda hem från göteborg idag för A hade fått över 39 graders feber och han var på kortids
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-12-11 23:04:41 följande:
    duu jag har dom ränderna i både tunika, två par leggings, babyleggings, linne, tröja med mudd och denna modellen så kööp du
    Busbellan skrev 2010-12-11 22:53:33 följande:
    nej, dom är verkligen små!
    104 får nog snart flytta för jag tycker inte den sitter så fint längre
    nä 116 sitter precis och 122 fanns inte så jag har köpt två i strl 128 och dom funkar Förvånad. hon är väl typ 110cm nu.. men 122 är den optimala strl..
    Låter ju ungefär som här då, Ella är 100 cm och 110 sitter perfekt, 104 sitter verkligen precis
  • Busbellan

Läste precis på aftonbladet om nån som verkar vara en självmordsbombare i Stockholm *läskigt*

• Busbellan
    Stormis skrev 2010-12-11 23:45:09 följande:
    Varför sover inte jag .
    För att du ska shoppa istället
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-12-12 00:07:52 följande:
    Busbellan skrev 2010-12-11 23:49:46 följande:
    För att du ska shoppa istället
    Har för tillfället förträngt LLM och landade ist på behagliga 118 kr för två solhattar istället .
    Perfekt!
    Jag köpte 4 sycken
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-12-12 00:21:53 följande:
    Vi hade redan 4 hattar och 4 kepsar så det var typ vad jag kunde få ihop som vi inte redan hade .
    Vet inte ens om 4-8 år kommer passa till August till sommaren, men annars får väl Ella ta allihop
    har redan 3 kepsar och 2 solhattar tror jag, men nån kommer vara för liten till sommaren
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17