Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-27 19:22:35 följande:
    haha, här heter det negerbollar hemma, men ska vi fika ute så köper vi chokladbollar Vilken fin outfit Svea hade i bt, såååå fint på söt tjej!
    Tack! Gillar den kombon starkt. Tillochmed sambon komenterade hennes fina "kjol" i dag. Och då är den fin
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 10:05:55 följande:
    Jo jag har shortsen här Fixar bild sen när (om...) jag kommit hem från sjukan.
    Oj skall du in till sjukan?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 10:16:29 följande:
    ja men pratade med ett rikspucko på gastro så ska tydligen via akuten eller vc först...ska bara amma klart Mateo. Vill inte skriva vad är här då det är ganska vidrigt...men nu tror jag inte att jag åker hem igen förränns de fixat detta! Jag orkar inte med denna kropp mer! Åh om det ändå var så att man kunde åberopa tillverkningsfel o få byta kropp...
    ush då! Sköt om dig!
  • SmillaMilla
    na96gen skrev 2010-04-28 14:57:43 följande:
    minns att jag tidigare läst tips om vad man skall ge när man kräks, vad man skulle ge För det var ej cola eller hur ? någon som minns ? *håller tummarna*
    Japp, avslagen cola.
  • SmillaMilla

Hej!

Fick nyss ett mail från klader.nu om att jag vunnit. Hmmm alltså jag tror att jag var med på deras tävling. visst vågar jag skicka mitt namn och adress och alias här på fl?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17