Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

J*vlar!

Sambon fyller snart 30 år och jag tänkte att vi skulle relaxa på lyxhotellet här en natt. Fixat barnvakt o allt o nu finns det bara "dåliga" rum kvar. Ingen anna helg i närheten utav födelsedagen är passligt. Vad gör man? Fanns natten mellan fredag o lördag. Men det är ju inte riktigt samma sak.

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 13:21:59 följande:
    J*vlar! Sambon fyller snart 30 år och jag tänkte att vi skulle relaxa på lyxhotellet här en natt. Fixat barnvakt o allt o nu finns det bara "dåliga" rum kvar. Ingen anna helg i närheten utav födelsedagen är passligt. Vad gör man? Fanns natten mellan fredag o lördag. Men det är ju inte riktigt samma sak.
    Nu är det löst

Kommer att bli ännu underbarare än lyxhotellet. En egen liten ö med en stuga bara vi två {#lang_emotions_heart}
  • SmillaMilla

Sorry för ot i bt. Men  de där skorna måste vara de finaste vi har ägt. Jag är så avis på svea, för jag vill också ha sådana

• SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-05-03 18:04:56 följande:
    Såååå coola! Och vad snygg koftan är!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:20:35 följande:
    Halloj i tråden! Här har vi varit på VC, stackars Bella kissade blod, hade feber å mådde pyton  Verkar vara en elak UVI hon åkt på *stackars* Hoppas de nåt? Smilla--- Ursööööta dojjor!!
    lillronya skrev 2010-05-03 16:58:27 följande:
    De är verkligen supersöta!
    Tack tjejer! Älskar skorna. Sambon sa dock inte ett ord
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:21:36 följande:
    Om två timmar drar gubben till Barcelona Jag vill INTE att han åker *snyft* Käääänslig Bubbelmamma
    ush inget kul med män som måste fara hela tiden. Min sambo jobbade också väldigt mycket borta. Nu far han till köpenhamn o paris nästa vecka. Ush.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 18:32:16 följande:
    Ja fy va jag INTE gillar det periodvis Å just nu är jag supermegamaxi känslig åxå
    Ja mne det har du rätt att va. Jag är lahom road över att sambon skall fara på en röd dag och en klämdag av alla dagar. Jag skall dock till Åbo på torsdag med det blir inte lika rolig resa.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-03 18:35:54 följande:
    Smilla: Sååå läckra skor!! Viket material är de i , ser lite glansiga ut är dom det?
    De är nog i läder men ja lite glansiga är de. Urfina!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17