Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:47:23 följande:
    Tyvärr inte  Men jag e bra nära att testa dem snart, dom har så himla mycket fint just nu!
    Ja men vissta har de fian saker nu. Jag måste in o kolla på vår butik här hur de är. Lite roligt läge bara på den där butiken som säljer här på Åland. Ute på landet typ Fast ja mot stan från mitt håll :)
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:49:10 följande:
    Ja det ska bli helt underbart roligt! Men jag vågar inte riktigt njuta hundra än, man vet ju inte hur det kan gå *nervöst* Men vi får hålla tumsen att det går vägen Ja då ha ha ha.. Lägger ut den ena på fejjan i såfall
    Den kan nog gå för ganska mycket där Skulle också kunna tänkt mig en liten till.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:52:18 följande:
    Hi hi
    Ja någon gång skall jag ha en till. fick dock ett erbjudande i veckan om en lite större en. Men vi var tvugna att tacka nej. Hemsk känsla det där men skulle inte vara rätt för de andra barnen här.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:59:43 följande:
    Å tuff situation
    Ja inte är det lätt inte. Men det var helt räätt beslut så känns ändå helt okej. Vet att barnet fick en annan superbra familj.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-05-01 19:14:49 följande:
    Kom på nu att jag läste det här i Shopoholicstråden (he, he, ja jag hänger där, den passar mig...) och det var väl att de tappade färg och blev noppiga men gällde mer de på gul botten än de på vit botten. Så då bör du ju kunna "testa" dina ändå Kristyr när det är tvätten det gäller!
    Hmmm låter som att jag då skall köpa den vita klänningen
  • SmillaMilla
    MiniM3 skrev 2010-05-01 21:46:25 följande:
    Dom brukar vara jätte sega! :(
    Ajdå. Beställde den 22 så får väll vänta ett bra tag till.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-05-02 19:55:11 följande:
    Har ni helt övergett tråden? Så mycket fint där är i bt!!! Butte: Himlans snyggt med vv-jackan till molobrallsen!!
    Sööötisar i bt!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17