Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-17 20:41:00 följande:
    En ny sprillans super duper mobil till mej själv♥♥sen lite kläder med juh, var en runda på lindex de hade halva på halva här i vxö. blev 1 drakpyjamas till maxen, 2 baströjor en vit å en lila så nu kan ja matcha lite av hans kläder=), sen den ursöta rosa draksuiten i stl 56 till lillan =).. den med klor på fötterna ....
    Vad gör du imorgon?{#lang_emotions_dreamer}
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-17 20:57:56 följande:
    ugglar hemma=).............maken min e uteå campar med en kompis ute i skogen i natt =S.... de ska sovai  hammock typ .. de kommer ju va stelfrusna hahahaha....
    Vill du ha lite besök då? Förmodar att kosta outlet inte har öppet söndagar men vore kul att ta en liten tripp upp till dig och Maxen
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-17 21:06:42 följande:
    Jo dem har öppet=)....dock så har dem FORTFARANDE inte fått den stora leveransen men det finns fortfarande en hel del kläder juh ändå=Pja ni e så välkomna så=)
    Tar resten på chatten
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-19 08:17:40 följande:
    gomorn=)grattis grattis på födelsedagens elliegbg ;) igår var ja å everlonn en tut tillkostavatt lite shopping där IGEN ja osm inte ska handal=P.. fy på henne...maxenå bus lekte såå fint igår... kom jättebra överrens=) inte en tår trots att de busade väldans=P hihi
    Godmorgon Tack för trevligt sällskap, mumsig middag och shopping igår!! Det var jättetrevligt!

Maxen är såååågo och mysig{#lang_emotions_heart} Tom maken hade ju jättekul Samma intressen som grekis gubbe{#lang_emotions_dreamer}

Du shoppade?? Halva min salgbudget rök! Någon kom ju med grejer som man inte kunde låta bli ju! Sonen blev väldans nöjd! Spatserade iväg i morse i nya Ed Hardyjackan
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2010-04-19 08:44:53 följande:
    hmm stavade som en kråka uppe=P.......ja det va inte dåligt att de hade samma intressen=).... aniss hade med det trevligt=).. trots att det vatt en tur till shopping ;) haha....ja jag handlade inte så mkt=P jämfört med dej hihihi..... blev han nöjd med det andra du handlade åt han då??NGN ja inte vatt det jag ;).... men hon behövde ju dem grejerna =P.. då e det skillnad hahaha lagt lite bilder påFB =)
    Han blev nöjd med alla grejerna "duktiga mamman"
    Mamman ångrar att hon la tillbaka sommarhatten och gröna kepsen men men

Såg det, fiina barn vi har{#lang_emotions_sunny} En bildlänk funkade inte dock...du får gärna lägga upp i bt oxå om du vill
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2010-04-19 19:33:34 följande:
    bebbles.bloggplatsen.se/kolla in vår fina nya kisse som lillebror ska få i helgen inlägg från den 18e bild längst ner.
    Sötaste i kullen!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 12:58:19 följande:
    Så skönt att hon gått upp i vikt igen OT men någon som har en rabattkod till Halens??
    Tack för akutreceptet Nu är vi hemma igen Så får vi hoppas jag slipper ringa fler gånger
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 13:11:00 följande:
    haha ingen fara om du behöver ringa, men det är ju ganska lätt så inga problem tror jag Kom dock ihåg att slänga i grönsakerna först (förutom majsen) så de blir lite stekta innan du häver i kycklingen. För sen släpper ju kycklingen en massa vatten så då blir grönsakerna mer kokta.
    Hmmm var det lök i oxå?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 14:03:22 följande:
    nä, tycker inte det passar bra i alls, tar bort så mycket av smaken från det andra
    Oki, bara så jag inte missat nåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17