Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Superfin shopping ju!
Älskar de där Ida T väskorna! Har en sån till skötväska, en svart med ansiktena på och den är super verkligen. Köpte den när jag var i danmark 2008, har inte sett den i sverige dock.
Hej i tråden.
Var på en seconhandbutik idag och där helt plötsligt hängde en molo t-shirt i stl 98
Så¨den var jag ju tvungen att ta på en gång. Det är det där gamla bilmönstret, blå bakgrund och massa små minibilar så att säga. Fint skick var den också i.
Börjar tveka på om sonen kan ha 98 dock, tror det är på gränsen.
Iaf, vad brukar man få ge för en sån på T eller så? Vill veta om jag gjorde en bra affär eller inte
och så säljer jag den till hösten istället isf.
Fick ge 75 för den
Och den var i riktigt fint skick, endast lite tvättluddig. Så det var ok pris tycker jag. Har aldrig haft något i det printet heller så.
Blir inte något ott för mig imorgon iaf. Känns nästan skönt att ha bestämt sig
Eftersom det oftast är mest små kläder man kan fynda så behöver ja heller inte gå dit känner jag. Räknade lite snabbt klänningarna L har kvar i lådan efter att jag har packat ner typ 12 klänningar till semestern och hon hade närmare 20st som ligger i lådan just nu
Känner mig så duktig att ja inte ska tokshoppa så jag var ju tvungen att köpa ett par badgesleggings samt en nova star vinterjacka till växalådan bara för det
Hoppas att ni hittar en massa ni som ska iväg imorgon! Får se till att inte titta nåt i bildtråden imorgon efm för då kanske jag blir bitter för att ja stannade hemma...
Hej i tråden.
Nu har jag provat molos solskyddskläder i den grekiska värmen och de var toppen! Inget bränt barn trots mycket lek ute i solen. Lillan hade även fina ida t solskyddsdräkten (tack liljan! ) och även den fungerade mycket bra!
Fick även flera komplimanger för alla fina molo klänningar som lillan hade på sig
Henne bytte vi kläder på mest hela tiden så det blev en bred repetoar
Någon shop som har fraktfritt där man kan beställa molo fotbollarna?
Skulle velat ha en fotbollsklänning med ju!
Hej.
Har ett litet ilandsproblem. Nya molo fotbollskollektionen har en tröja som heter ryan worldcup, med fotbollsplaner. Är det någon som har den och tycker att den är fin? Kan nämligen köpa en till halva priset men vet inte om jag vill ha den eller ej...
Ingen som har nya molo tröjan med fotbollsplaner? Är den något fin eller bara skräp?