Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-18 18:40:06 följande:
    Bara halva? Gahhh jag har ju beställt den till fullpris. Har ju även fotbollarna. Men sonen är ju tokig i fotboll, så vi kompromissar riktigt bra nu. Han får fotbollskläder och jag får köpa molo
    Tyvärr är det en 104Glad Men då kör jag på den då, sonen lär väl gilla den iaf kan jag tro. Själv vill jag gärna ha fotbollarna men har inte bestämt mig om jag har råd ännu. Har tydligen blivit en del shopping på sistone fast det inte alls var meningen. Förstår inte vart alla pengar kom ifrån heller men spenderat dem det har jag :)
  • Lilla Ego 07

Smultron!

Du brukar väl gå på Småfolk salgen va? Kan inte jag redan nu få boka lite rum i din shoppingbagGlad Den är väl inte förrän till  hösten men jag har snöat in mig på småfolk sen i vintras så det finns säkert en massa gamla godingar som jag inte har sett tidigare.  Den här gången ska jag isf se till att det finns en gedigen pengakasse som du kan spendera isfFlört

PleeeeeeeeeseHjärta

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:52:09 följande:
    Japp- anse mig vara tingad! Dock kan du nog behöva påminna mig*litar inte på mitt minne*
    PussHjärta Jag påminner dig var så säkerGlad 

Har helt nyligen upptäckt klänningarna, ojojoj vad  underbara! L har ju bara stl 74 än så länge men jag måste bunkra massor i stl 86/92 (för det är väl dubbelstorlekar)! Hade nyss ingen och har väl iaf 5 nu tror jag Och sonen måste få massor av tröjor, han har ju bara 14 el nåt just nu och det är ju allt för liteFlört
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden!

Ojoj vad glad jag är nu så här på kvällskvisten. Betalade precis en order innehållande 2 par novastar byxor, en molo fotbollströja (fotbollsplanerna) samt en turkos minidots tröja från molo för endast 765 spännGlad De va himlans billigt tycker jag!

Visst brukar LLM börja sin rea med 30% ? De kör väl bara högre reor senare framåt sommaren väl?

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-06-21 20:12:21 följande:
    men sådär kan man ju inte skriva utan att tala om VAR man shoppat förstår du väl
    Vet inte om jag får skriva det här med tanke på att ns inte reas på nätet....Flört Men jag kan inboxa dig om du vill
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 20:13:54 följande:
    Ja, eller hur, superkort
    Tjollabolla skrev 2010-06-21 20:06:32 följande:
    Men ooojjj! Grattis!!!!!!!
    Tackar
    Stort grattis!

Har du haft något på känn under den här tiden då?
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 20:22:05 följande:
    Näe, jag har ju inte det.
    Jag opererades för ca 2 månader sedan så allt illamående har jag kopplat ihop med min operation.....
    Men gud vilken chock du måste ha fått då! Kommer nog ta ett bra tag att smältaGlad Men det blir ju ett litet underverk nu verkligen.
  • Lilla Ego 07

OT men är det någon som har bott på vildmarkshotellet på kolmården?

Rätt dyrt men verkar ju vara himla najs ju.

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-06-21 22:28:10 följande:
    ja, och vad var det jag sa om den där fotbollströjan, nu blev det en i alla fall
    Dock lite snabbare än jag trodde det skulle bli
    Å fick du tag i fotbollströjan, alltså den med bollarna? Den hade jag med velat haGlad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17