Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-21 22:35:25 följande:
    ja, sen vet jag inte om det är den i helprint eller med randiga ärmar, men det känns som det spelar mindre roll, jag kunde ändå inte bestämma vilken jag tyckte var finast.
    Fanns kvar i 122, kommer vara lite stort till A, men passar nog snart
    Va roligt :) Till det priset så spelar det ju mindre roll om den är lite stor :)
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 17:08:28 följande:
    Jag tog 4-5 efter att ha provat förra vinterns mellanstorlek på Max- den satt tiiight så en 4-5 bör bli ok om än något stor
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Åhh jag måste också beställa en sån nu. Kommer sitta där i höst och dregla efter en när alla är slut annars. Tror jag tar samma storlek som dig, sonen hade också mellanstorleken förra året så den blir nog för liten annars.
    Får bli ett regnbågslinne och en bambiklänning också, onödigt att bara köpa en sak och betala frakt för ju....Glad 

Sen bara måste jag ha regnbågslakanen! Kommer sova som en dröm i demGlad
  • Lilla Ego 07

Hoppsan då! Råkade visst köpa en aquaflower knappis till växalådan att ha om sisådär 2 årGlad

Kan det ha varit från Busbellan måntro?

• Lilla Ego 07
    DrömmerSmultronhjärta skrev 2010-06-23 21:54:18 följande:
    Men guud...Ha ha du är ännu värre än vad jag är gällande den där växalådan
    Haha det har jag svårt att troFlört Men nu har jag 4 knapptröjor i stl 92 som ligger och väntar och de är alla värda att vänta på: aquaflower, gamla kaniner, helt ny lamm samt gamla bambi. Kommer ta lång tid innan de används med tanke på att lillan mäter nästan 73 cm just nu samt 8,2 kg tungDrömmer

Du, jag drömde om dig inatt. Var nästan lite ledsen i ögat när jag vaknade din dummingFlört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 22:10:43 följande:
    Jag har en endaste och det är fiiina kaninerna, så du är värre

Hoppsan,ja det måste vara en dröm! För jag är så gott som alltid ett snällt smultron
    Haha ja då är jag faktiskt värre, de kan du hälsa din make om han klagar på att växalådan är för stor nån gångFlört Min har inte en aning om vad som finns i lådorna uppe på garderoberna, lika bra detGlad

Ja i natt så var du inte så snäll. Du visade upp en riktigt vältränad kropp (tror till och med några rutor på magen skymtades) och sa att så blir man av att zumba en massa och att det var till skillnad mot mig som var fet och så gav du mig en elak blick.Flört
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-06-23 22:22:34 följande:
    Japp det kan det, är glad att jag fick nåt sålt ikväll för inte gick det bra i alla fall
    Nä inte för mig heller.... Men din auktion är iaf betald nu bara så du vetGlad
  • Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-06-23 22:25:45 följande:
    Bram ska försöka hinna posta imorgon, eller förresten det kommer ändå ingen post på fredag va? I så fall är det ju inte så bråttom att posta eftersom det ändå inte kommer fram förren nästa vecka
    Ingen brådska. Jag åker bort imorgon och är borta ett par veckor så det gör absolut inte något om det dröjer ett tag.
  • Lilla Ego 07

Hallå tjejer!

Jag tyckte jag fyndade häromdagen minsann! Var på lager 157 i örebro när vi åkte förbi där. De hade ju plastisock till bra priserGlad Fick tag i presenter till kompisar, 2 klänningar för 100kr stycket samt en bodysuit med apelsiner för 100kr! Den är ju så fin ju tycker jag så jag köpte den även om det var i stl 86/92 så den får ligga i lådan ett tag.... Sen köpte jag några solhattar samt mössor för 50kr stycket, mycket bra tycker jagFlört

• Lilla Ego 07

Hej tjejer.

En snabb fråga. Molo klänningen cornelia eller vad den nu heter, den med små volangärmar. Hur är den i storlek?

Vilken storlek ska en tjej på 95-97 cm ha?

• Lilla Ego 07
    Tjollabolla skrev 2010-06-30 21:00:12 följande:
    Hmm ja konstigt... Men det kanske är en smaksak med? Jag tycker dom blir så korta framtill, armarna sitter ju perfekt nu i både 98 & 104 på Milo. Synd att dom är så korta framme...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Jag har 3 st från i höstas till E och han har 104 på alla 3. Tycker de sitter bra nu, vill inte ha dem för pluffsiga. Han var på 3 års kontrollen för 2 mån sen 102 lång.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17