Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-18 17:23:13 följande:
    Då tycker jag att nån kan vara shoppingbud åt mig och skjutsa mina kläder i den bilen Salg inte lämpligt för en nysnittad...
    nej, det är nog ingen höjdare direkt När är det du ska snittas?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:26:35 följande:
    bättre att samåka!! hjälper gärna till med körningen och så tar vi ullared oxå, annars får jag ingen spons vill ha klänningen på fb men har inget, tänker inte skaffa, så antingen lägga bud eller om nån kan tala om ven suzanna är
    Ja, det låter bra det. Hoppas för egen del att det blir runt Kristi Himmelfärd så jag är ledig.

*middagsdags*

CU
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:36:05 följande:
    då kan jag få problem, men inget man vet än...  
    Attans då! Den helgen är jag långledig och det är lugnt på sambons jobb. Nåväl, det kanske löser sig en annan helg också
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:59:30 följande:
    vet inte om och vart J jobbar så det är inget att fundera på än Mamma är "upptagen" med att passa hus  så det kan bli knöligt, vill inte gärna slänga in ungarna där.... när inte kusinerna är hemma
    Vi får helt enkelt avvakta och se. Skulle helst vilja slippa ta ledigt från jobbet en dag då jag redan VAB:at och tagit ledigt innan.
  • Duntoffla
    h80 skrev 2010-04-18 18:03:02 följande:
    kristi himmelfärd låter väldigt bra tycker jag oxå. Då är syrran på besök o kan följa med o agera bebisvakt
    Perfekt ju!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 20:01:29 följande:
    Hej på dig Lääängesen jag såg dig här inne
    Heeej! Ett bekant ansikte. Känner knappt igen någon här numera.

Ja, det har inte blivit så mycket barnkläder på sistone och det är sällan någon jag "känner" när jag tittar in så jag har inte skrivit. Hur är det med dig? Kan du svara på min fråga nu? När?
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2010-05-04 20:20:59 följande:
    T avslut idag *biter på naglarna* Hej alla förresten
    Hej hej!

Verkar det gå bra?
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 20:21:42 följande:
    Åkej rå.. I början på januari   Det är väldans tidigt än så jag roper inte riktigt hej, vad som kan ju hända liksom. Allt bra med dig och familjen?
    Jo, visst kan det det men nu SKA det inte göra det. Man har aldrig några garantier. Vilken vecka blir det då du är i?

Här är allt bra. Jag var i London i helgen med 3 tjejkompisar och det känns i rygg och mage kan jag säga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17