Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Goddagens!

Hemma efter en halv jobbdag och vabbar en hostig och snorig Noel.

Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    MiniM3 skrev 2010-05-10 15:01:33 följande:
    En helt OT fråga.. men hur snabbt kommer vattkoppor? A hade inte någon prick alls imorse.. Men nu är precis hela kroppen fylld med prickar :/
    Snabbt! Noel hade någon prick på julaftonsmorgon men inte så att vi tänkte på det. På eftermiddagen hade han fått flera för att dagen efter vara täckt.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-05-10 19:05:15 följande:
    Usch va den här mamman är deppig nu.....Nu skulle jag verkligen behöva en gammal papegoja eller nåt hawaii. Eller finns airbrusch klänning i 74 nånstans i sv shop??
    Förstår det

Vilken är airbrush?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-10 20:12:00 följande:
    Godkväll girls. Nu har vi varit ute på en välbehövlig promenad, dock fick den mej att längta ännu mera efter en ny vagn Liam somnade kl 19 idag, tidigaste kvällen sen han slutade med napp, så skönt. Såg just att jag lyckades fynda ännu ett par Adidas till Liam, undra vad sjutton vi  ska med alla till? Fyndade ju ett par för 12 kr förra veckan. www.tradera.com/ADIDAS-FORMEL-1-TENNISSKO-STR... (inte min)
    Oj vilket fynd!
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-10 20:34:56 följande:
    Ja det tycker jag nog Snacka om att det går uruselt på T, vann dom här förra veckan www.tradera.com/Skor-Adidas-24-yttersula-ca-1... (inte min)
    Oj!
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 20:51:32 följande:
    Go kväll! Hemkommen efter en underbar dag på barnakuten med Bella, jag är helt totalt slut!! Hennes jäkla UVI bråkar än, å nu va de nära att vi skulle knoppa över  Men vi fick efter lite kompromiss ta ultraljud på remiss istället. Gääääsp va Bubbelmamman e vimmelkantig
    Go kväll!

Åh stackaren Förstår att ni är slut bägge två.
  • Duntoffla

God kväll!

Bubblan-
    Najs shopping!

Är så sugen på lite Småfolk men det jag vill ha ligger utspritt på Småvi och LLM. Synd att inte allt finns på samma ställe. Trist med dubbla frakter

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-05-11 22:00:56 följande:
    Ja, jag är med lite sugen på lite till Köpte ju några t-shirtar på små vi, men nyckelpigeklänningen på LLM är ju underbar
    Vilka blev det på Småvi? Är lite sugen på den lila med äpplen på och ngn till. Dessvärre inser jag att många av de cremefärgade är körda. De blir inte snygga efter en dags användning. Funderar på flygplan/helikoptrar och färjor på LLM, tror N skulle gilla dem.

Nyckelpigorna har jag av naturliga skäl missat
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2010-05-11 22:06:07 följande:
    Usch, blir nog inte mycket sömn i natt Ella hostar, hostar och hostar och så hostar lite till Hon har ändå fått både pulmicort dubbel dos och airomir ikväll eftersom förra natten också var rätt jobbig, men det verkar inte hjälpa nämnvärt
    Åh stackaren! Här har det också varit hostigt fast just nu verkar det peppar peppar lugnt.
    Busbellan skrev 2010-05-11 22:08:18 följande:
    Det blev den lila med äpplen, blå med äpplen och den cremefärgade med djuren på, och ja den kom hem från dagis med köttfärsåsfläckar efter första användningen, men jag tror vi fick bort det. Men nu tvättas här inte alls, tvättmaskinen la av idag, men jag ska väl inte gnälla, den har ju fungerat problemfritt i 8 år. Men nu får vi skaffa ny snabbt, man klarar sig inte länge utan tvättmaskin
    Hur är den lila med äpplen i kvalité? Vet sedan förut att just äpplena har varit i något annat lite stelare material *dont like*

Aj då, tvättmaskiner är inte gratis men man får väl säga att den gjort sitt jobb efter åtta år.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17