• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll!

Önskar att molo bara precis kunde klämma fram ett litet datum till oss NU!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-05-07 19:40:32 följande:
    Ja! Du vet hur avis jag varit på din tvättstuga ju. Nu känns det som att jag inom rimlig tid ska få bo i ett normalt hus där var sak har sin plats.
    Ska bli spännande o se!
    Var ska den byggas någonstans??
  • Flock
    lillronya skrev 2010-05-07 19:51:23 följande:
    Hallen på baksidan och altanen ska bli tvättstuga och ny hall.
    Det blir ju bra..
    Försvinner ut igen.. Mys med familjen på G..
  • Flock
    lillronya skrev 2010-05-17 08:45:10 följande:
    Usch spindlar är läskiga! Maräng låter smarrigt! Jag har glömt köpa mjölk så jag funderar på vad jag ska ha till frukost idag. Brukar äta havregrynsgröt men det är inte så smarrigt utan mjölk... Har havremjölk hemma men det är inte heller gott.
    God morgon!

Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums*

Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga..

Inga molosalgnyheter???
  • Flock
    Flock skrev 2010-05-17 11:54:40 följande:
    God morgon! Havregrynsgröt ska ätas utan mjölk och sylt. Bara lite socker på! *Mums* Nu har vi varit en sväng på öppna förskolan, så nu kan man väl få sitta här en stund o hänga.. Inga molosalgnyheter???
    Vad då god morgon???? Det är ju middag! *förvirrad*
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 19:07:54 följande:
    Mina tankar är ikväll hos Quiet med familj... Skickar all styrka jag kan
    *Gråter*
  • Flock
    Everlonn skrev 2010-05-23 09:23:58 följande:
    Jag utmanar alla! Till minne och i sorg över lilla underbara Lova! Jag skänker en tiondel av min salgbudget till lovas spargris och utmanar alla att göra detsamma! Jag vill se Lovas spargris växa, jag vill göra något...jag vill utmana alla att skänka en tiondel av något ni sparat till..något ni velat ha..något som helt plötsligt känns oviktigt i sorgen över lilla Lova... www.barncancerfonden.se/4586 bambinidolce.blogg.se/ Vi sörjer med Lovas familj, över att ödet var så grymt, över att det finns familjer som aldrig mer blir hela... Låt oss försöka hindra att det sker för fler! Sprid och skicka vidare!!!
    Nu har jag oxå gjort en insättning. Tänker på Lova. Livet känns verkligen orättvist...
  • Flock

Någon som har molos långärmade tröjor i stl 104 o 110 som skulle vilja mäta eller ta ett kort hur mycket som skiljer i stl.. Sitter här o planerar inför onsdagen vilka stl man först ska rusa till

• Flock
    LJ2 skrev 2010-05-24 21:24:08 följande:
    jag har bilder iaf på min kille i båda stl =) kanske liiten hjälp? tyvärr ingen mätbild =(
    Söta barn!!!
    Om man ser på hajtröjan i stl 110 så sitter Godisburkens tröjor något större i stl 104. Frågan är om man ska köpa 104 till hösten eller gå på 110.
    Hur lång är din kille där på kortet med hajarna??
  • Flock
    Ocikatten skrev 2010-05-25 00:31:18 följande:
    Jag har 104 och 110, valde att gå upp i storlek till min grabb som är ca 102 cm och väger ca 18 kg. Det skiljer nästan inget alls på bredden, de är 3 cm längre och ärmarna är 2 cm längre - ungefär! Hoppas att det kan vara till nån hjälp! Rensa inte 110 helt tills jag kommer på lördag...
    Åh, Tack!
    Lovar att vara snäll och tänka på er andra oxå!  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17