• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-30 22:02:14 följande:
    Kastade bara in en fråga med en länk på de jag menade.

JA det är längesen. Längesen vi med träffades så där på riktigt.
    BÅde du o jag har ju haft en väldigt annorlunda höst. så det är ju inte så konstigt men det är ju ändå så tråkigt när man inte hinner/orkar mad sin vänner pga alla omständigheter...

Haha, du ser..jag har varit härifrån för länge. Fattar inte ens att jag ska kolla på länken
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Busbellan skrev 2010-10-30 22:47:52 följande:
    Usch sitter här på en stol vid datorn, har fått bygga upp så jag sitter på dubbla kuddar.
    Har glömt bort att jag hade nåt som heter sittben, men de gör sig minst sagt påminda efter dagens ridpass
    Vad det låter roligt med ett ridpass! Fast sviterna därefter kan man vara utan.. Det var nog ca tio-tolv års sedan jag satt på en häst men gud vad jag kan känna suget ibland!
  • Flock
    lillronya skrev 2010-10-30 22:41:53 följande:
    Godkväll!
    Wallander är alltid bra.

Här har ingen lust att vara social med mej.
    Två 16åringar och två 13åringa sitter i soffan och kollar på nåt.
    Resten sover.
    Så är det här oxå.. E har kompisar som sover över o A hänger i soffan. och mannen jobbar. Tur för mig att datorn äntligen fungerar!
  • Flock
    Busbellan skrev 2010-10-30 23:00:03 följande:
    Ungefär så länge sedan jag red också, ja förutom turen på islandshäst i somras, men det är inte riktigt samma sak.
    Jag var genomsvett efter en timma idag, som tur var så var hästen det med så det inte bara var jag som jobbat

Tror faktiskt jag ska ta och börja rida på ridskolan här till våren, är sugen på det
    Åh, gör det om du har möjlighet till det! Bra motion och så luktar det helt underbart!!!
    Haha, kommer ihåg hur roligt man hade åt/med de vuxna som red i gruppen efteråt oss. De såg ju så roliga ut med deras stela kroppar och rädsla för allt.. Nu sitter man här själv 30 år senare och vill bara börja en vuxengrupp
  • Flock
    lillronya skrev 2010-10-30 23:01:43 följande:
    Ja det är tur man har datorn!
    Vi ska på innebandy tidigt imorgon, så snart får jag nog ta och natta mej.
    Jag med. MÅste hinna läsa lite oxå.
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-31 19:45:51 följande:
    Alltså....

NÄR slutade era ungar sova middag!? T hade feber igårkväll å vägrade somna... slocknade runt 21.30... upp i morse kl 6, (visserligen 7 men ändå) sovit 45 min på dagis idag och HUR pigg som helst nu...

Jag är van vid att ungen deckar runt 19, får väcka henne 7 morgonen efter och sover MINST 1,5 timmes middag.....
    Godkväll!

Jag är så sugen på lite ränder, så himla fint med småfolkströja över! JAg som precis har sålt mina katvigtröjor och nu vill jag ha katvig.. Så lustig man är ibland! Tur att man vågar säga det här inne utan folk tror man är tokig...

Godisburken slutade sova ungerfär på sin 2-årsdag. I början var det lite gnälligt vid 16-tiden men jag tyckte den perioden gick över fort. Tyckte det var väldigt skönt nör han slutade sova, lättare att bara åka iväg istället för att vänta till han sovit färdigt.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-10-31 20:46:04 följande:
    Hej!

JA det är så fint med kavig och småfolk ihop.
    Men min bestämda dam vill inte ha långärmat på sej.
    Ta bort den där långa, jag vill bara ha den korta tröja, säger hon.

Så här gör hon med tröjorna om jag inte sätter på henne kortärmat.
    Fniss..Sötnosen..

Så gjorde Godis oxå efter sommaren precis men nu låter han ärmen vara nere. Så jag håller en tumme att även din lilla bestämda dam ska ge sig
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-10-31 20:57:51 följande:
    haha jaa knasmajor
    lillronya skrev 2010-10-31 20:51:25 följande:
    Hon vet inte hur man gör när man ger sej...

Sitter fortfarande vid köksbordet. Tjatar nu hål i huvudet på tre tonåringar som spelar kort där.
    -App app app så där gööör man faktiskt inte.   Hur ska hon vara när hon är 13?
    haha härligt med många syskon ju jag frågade bella vad hon önskade i julklapp och hon svarade "mest av allt önskar jag mig en lillasyster OCH en lillebror till" Hjärta om vi hade fått en liten till hade hon verkligen avgudat det barnet
    <3 Så underbara de är!
  • Flock
    Buttelina skrev 2010-10-31 21:00:25 följande:
    jaa man blir alldeles varm hon ska få ett syskon om ca 2-3 år om allt går som jag önskar
    Mysigt!
    Önskar så att jag hade varit liiite yngre och oskadad, så vi oxå kunde skaffat någon/några till. Mycket jobb men det absolut bästa som finns!
  • Flock
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-31 21:06:09 följande:
    Jag säjer som jag säjer till Helena, jag kan skaffa dom om du tar hand om dom! ÄVen om jag mådde grymt dåligt och hade himla ont så gillade jag livet som gravid, fick idag ett videoklipp från en gammal klasskompis med en riktigt tjockismage och en bebis som kickade som sjutton, DET saknar jag!
    Det är en häftig känsla det där! Och ut kommer ett litet knyte med tio fingrar o tio tår med olika personligheter från mamma/pappa. Det är jobbigt många gånger allt men när man sitter på kvällen och myser med minstingen eller pratar kärleksbeskymmer med den älsta, då njuter jag av att vara mamma
    Jag hade velat få fler men livet blir ju inte alltid som man tänkt även om det kan bli bra ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17