Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultron:

Du har ju koll på allt Jag letar efter ett ställe att köpa Esprit klockor till bra pris... har hittat en stel klocka som passar min handled men jag e som vanligt lite snål.... {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 21:50:53 följande:
    Tja..hur mycket kostar klockan när den är dyr enligt dig? Jag är klockoman så min referens för bra pris är rätt snedvriden
    Alltså... jag vill ha en sån stel klocka som e mer som ett armband.. men då jag inte använder klocka så mycke så fick den ju inte kosta för mycke... fanns en för 298 men jag har ju såååå himla små handleder så den funkade ju inte...

Hittade då en esprit men genast va den 3 gånger så dyr... 995, kanske billigt men tänk så många molo leggings jag kan köpa för de.... {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-26 20:01:04 följande:
    Det börjar väl vända till det normala nu,ska inte festa förrän 6 juni igen Jag som tjatar som en tok all min vakna tid tjatar ännu mer som onykter*ja,det är möjligt* Stackars Fadde som jag dök på och dissade där i skogen I övrigt så känner mig lyckligt lottad som får fylla 30 som frisk och älskad
    Gamling!! ska du inte pimpla vin på pölsekärringsträffen i maj då!? {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-26 20:07:25 följande:
    Jojo men då är det ju socialpimpla och inte brutalfestahalsa Stor skillnad på det där Japp-det är väl alltid roligt att gå en mil i skogen och leva rövare Totalt klippte jag mer alkohol än vad jag annars gör på tre månader
    Jaså, den lilla detaljen glömde jag...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Jag har varit urusel här inne på sista tiden jag oxå... haft så mycke på jobbet.
    Idag va vi lediga, bakade negerbullar, muffins och kanelbullar... skulle ha picknick... de blev en snabb runda med hunden och sen fika inomhus. Kallt och blåsigt ute...

JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!!!!!!!!!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 19:08:29 följande:
    Ehhh vad är negerbullar? Det andra lät gott i alla fall. Men aldrig hört det där första förut.
    Menar du på fullaste allvar att du itne vet vad negerbullar e!?!? {#lang_emotions_surprised}

Chokladbollar då!? {#lang_emotions_dreamer} Du vet, sånna med kakao och havregryn, pärlsocker utan på...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 19:19:45 följande:
    Ha ha för mig heter det chokladbollar så klart. Men har även hört negerbollar innan. Men aldrig negerbullar.
    Jag säjer negerbullar Fast under arbetstid chokladbollar
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Tittar bara in en snabbis, härliga bilder i BT!!!!

Måste krypa till sängs nu, har en viktig dag i morgon med servering av Henke Larsson och Landskrona Bois.

Natti Natti brudar!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-04-28 21:54:24 följande:
    Min systers sambo är stort fan av landskrona Bois, kanske ska tipsa honom om var de håller hus
    I morgon klockan 15 stannar dom hos oss för att ladda med Spagetti och köttfärssås inför matchen
    ängeln83 skrev 2010-04-28 21:57:01 följande:
    liljanThank you, är väldans så nöjd men ja, AJ AJ AJ AJ AJ Kan säga att jag andades mej igenom nästintill hela tatueringen Tur att man kan andnings tekniken
    VAR finns bild?
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17