-
Jag vill oxå åka!!!!!!!! Såååå avis!!!!!!!!!Pepper79 skrev 2010-06-11 14:07:32 följande:Har du fått koll på körtiden till Lödde? Måste åka och handla lite cola och godis ikväll så jag kan ha med mig något. Något annat man ska tänka på när det är Katvig? -
Gokväll!
Kan man gå å lägga sej 20:30 en fredag!? Jag e sååååå trött!
Min hjärna går på högvarv för tillfället å jag jobbar mycke mer än vad min kropp orkar....
ÄR dock sugen på lite shopping... dock till mej själv... Några tips!?
-
Gokväll!
Jag blir så avis på Er som kom iväg till Katvig! Hade kunnat fylla på rejält till T i 92 förstår jag.... *surar lite*
Själv har jag jobbat hela helgen, mannen drog redan i fredags för utställning av bilen samt sup å svälj, inga gränser, frun e inte med... Ja, ni fattar
-
Såg nu, ska kika så fort jag burit in loppan i sängen...stökmamma skrev 2010-06-13 19:28:20 följande:har du sett mitt pling??
En av dom sämsta helgerna någonsin om jag ska va ärlig... har haft en del diskussioner via telefon, vilket jag HATAR! Men iaf... jag skirver just nu lista på vad jag/han gjort sen T föddes.... på mins ida står det julfest med jobbet x 2, ena gången åkte jag hem kl 22 och andra 23.... de va de hela.... behöver jag tillägga at hans e ganska lång..... ska bli kul att få en kommentar till detta när han kommer hem på fredag....Ocikatten skrev 2010-06-13 19:31:31 följande:Hmm... Inte bästa helgen då alltså?? Har mannen kommit hem ännu? Mår som han förtjänar?
Pepper79 skrev 2010-06-13 19:47:56 följande:Då hade du blivit besviken. Fanns inte alls mycket i stl 92, Mest linne och en del velourjackor. Inte mycket tröjor och typ inga leggings
Fattade de som att Stormis hittat en hel del... å du hade ju mycke fint på dina bilder!
-
msn!?stökmamma skrev 2010-06-13 20:19:05 följande:ingen fara, det började regna så jag tänker stanna inne och klia mina bett
-
Han kör lastbil å e på väg nottur... så till kiruna och vända, det tar sin lilla tid.... Så säjer han att de e väll bara för mej att planera när han e hemma... jo, visst e de. men om jag skulle hitta på lika mycke ensam som han så skulle ju aldrig vår lilla familj vara tillsammans....Ocikatten skrev 2010-06-13 21:03:17 följande:Ah, sånt är surt. När det blir så snedvridet alltså på fördelningen av egentid. Kömmer han inte hem förrän fredag!? Jobbigt att ta per telefon...
Fast jag tror att han insett att denna helgen får räcka ett bra tag framöver.....
-
Oj som jag skriver.. ja ja, du fattar nog....1 och 1 är 3 skrev 2010-06-13 21:12:45 följande:Han kör lastbil å e på väg nottur... så till kiruna och vända, det tar sin lilla tid.... Så säjer han att de e väll bara för mej att planera när han e hemma... jo, visst e de. men om jag skulle hitta på lika mycke ensam som han så skulle ju aldrig vår lilla familj vara tillsammans....
Fast jag tror att han insett att denna helgen får räcka ett bra tag framöver..... -
Han vill gärna va med oss, men eftersom han tar för givet att jag aldrig planerar något så vet han ju att vi har tid tillsammans... -( Ja ja, någ pratat om detta... vi får se hur sagan slutar, men de ska nog gå att lösa på ett eller annat sätt...Ocikatten skrev 2010-06-13 21:46:45 följande:*skratt* Ja, jag skrev ju oxå som en kratta ser jag...
Jaha, han kör lastbil, ja då tar det ju sin lilla tid. Det är väl inte bara det att man själv vill ha egentid utan att han ska vilja vara med er och inte på egen hand. Så känner jag det ibland i alla fall. Maken är inte så mycket iväg men står gärna med händerna i akvariet...
Hoppas att mannen din kommit lite till insikt i alla fall. Inte kul att diskutera per telefon och sen att han är iväg! -
*Suck* Har precis haft en kvällskonversation där jag ställde frågan: - OM jag åkt iväg, säj oslokryssning eller liknande,... å råkat glömma dej, åkt fredag och ringt lördag em när jag va på väg hem, hur hade de kännts....!?Ocikatten skrev 2010-06-13 21:59:32 följande:Jodå, det brukar gå att lösa med lite konversation!! Ibland upplever ju inte den ena parten att det finns nåt problem men när man upplyser dem om det så lossnar det. Skickar en liten styrkekram!
- SKIT JOBBIGT! De får du inte göra.....
PUCKO! De e ju precis de han gjort.... De blev helt tyst i lurnen kan jag säja.... Han fick sej nog en rejäl tankeställare..... SKÖNT! -
Gokväll tjejer!
En OT fråga men VAR köper ni era gardiner!? Jag e ju ingen fena på att sy direkt så färdiga paneler vore toppen! Å så ska de gärnan va tre man kan matcha i hop då vi har en sån skena..... å så ska en av dom innehålla turkost... Å så inte en massa krimms kramms.... Inga krav alls va!?