-
Aha Skall se om jag kan fixa :)LJ2 skrev 2010-08-11 17:41:52 följande:o vi som alltid e nyfikna när man shoppat nytt.. BILD
hästleggings lät spännande ! -
Finns bild i bt nu, kass kamera dock, mycket finare i rl. : )Buttelina skrev 2010-08-11 18:18:00 följande:åh hästleggings hade min tjej tokälskat -
haha så lätt min tjej idag med......och dom är tokfina : )Buttelina skrev 2010-08-11 18:21:33 följande:sååå fina!! min dotter såg dom och sa "åHHHHHHHHHHH mamma, får jag dom , får jag dom , får jag dom"
haha -
Köpte dom från min lokala butik. Men jag tror att funkybaby har fått in, sen brukar väl Småvi, och Ajabaja och säkert någon mer få in Louie louis. De är rätt så långa i st.trunken81 skrev 2010-08-11 18:58:59 följande:Hej!
Var hittade du hästleggingsen? -
Den är toppen på alla vis. Stor i storlek, men något smal i midjan.buffas skrev 2010-08-13 09:27:42 följande:Har nån av er erfarenhet av nanooks vinter overall,har bara haft molo men är sugen på en nanook nu?? -
Vi har Molos lila randiga/ med stjärnor på andra sidan till den lurven.Kristyr skrev 2010-08-13 09:38:18 följande:hjälp! var har man för mössa till denna.. www.lillamirakel.se/pub_images/small/molo-lil... -
Hej i tråden.
Ser att ni pratar converse, någon som möjligtvis vet någon sida där man kan se innermått på converse (till barn ).
Och är det någon som vet en bra sida där man kan se vilka ,vilken eu sko storlek i coverse motsvarar us st ?
Letar men hittar inget som stämmer eller får upp olika svar. ( är hemma med sjuk dotter och nu har hon delat med sig av sina basilusker så jag har feber och en näsa som vill explodera, typ ) Så huvudet fungerar inte så bra, så är tacksam för om någon som vet kan hjälpa mig :) -
Go morgon!
Behöver lite matchnings hjälp. Vad blir fint till denna kjolen ? Köpte den i veckan och 4 åringen tycker den är superfin men jag vet inte riktigt vad jag skall ha till........
www.annacill.se/annacill/images/shop/0221%20bonita%20col%20046.jpg -
tappade länken på kjolens andra sida.....
www.annacill.se/annacill/images/shop/0221%20bonita%20col%20046%20-%20back.jpg -
Tack för tips! Mm Katvigs rosa/rosa låter fint till. Kanske får hem en london tröja till storasyster idag, så då kan jag ju kolla hur det blir : ).Busbellan skrev 2010-09-03 09:42:20 följande:Säger som jag ofta gör att katvigs rosa/rosa säkert är fint till (passar till mycket)
Annnars tror jag nog leggings och tröja med londonprintet funkar bra