Inlägg från: stjärna4 |Visa alla inlägg
  • stjärna4

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Finns det någon webshop med molokläder som har bra rea?Har kollat på LLM och de har ju 40% men finns det någon annan som också har 40 eller kanske tom mer???

• stjärna4

Tänkte köpa en  molo bodysuit på rean.Hur är de i storlek?Hon är 81 cm och 12 kg.Det gör inget om den är lite stor så kan hon ha den ett tag,men blir 92 alldeles för stort eller?

• stjärna4
    LJ2 skrev 2010-07-19 20:29:16 följande:
    92 kan min 90 cm tjej ha nu.. o de e nästan lite långa på henne..
    väger 13 kg..
    ok,tack!
  • stjärna4
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 19:25:21 följande:
    Ok nu behöver jag tips!
    Vi velar och velar vart vi ska boka resa..Alternativen är Grekland,Cypern,Spanien,Bulgarien,Tunisien.
    Turkiet går bort eftersom min yrkesskadade man anser att det finns för många "farliga" bakterier därDrömmer
    Säger också cypern.Väldigt fint!Åker till sunwing resort sandy bay (ving) nu i augusti för andra gången!
  • stjärna4

Hittade denna på klkids för 899kr.Den är från förra året va?eller är den äldre?
    Crazy salmon heter den,hur är den i färgen det är ju så svårt att se?Kanske är svårt att hitta vantar och mössa som matchar den färgen!
    Tror ni min flicka på ca 82 cm kan ha strl 92 i vinter??Funderar på denna eller den nya bubblegum!!
  • stjärna4

Måste fråga er ang kvaliten på molo.Köpte den lila tröjan med stjärnor till min flicka baby 92 och har tvättat den 2 gånger och den är redan helt noppig på det rosa(kanterna)Är det så dålig kvalite eller har jag haft otur??

• stjärna4

Funderar på denna luvan.Har en flicka på snart 2 år.Den finna i storlek 1-2 år och nästa är 3-5 år.Vilken ska man ta då?
    Är den så att man kan ha den påbåda sidorna?Hur är den i färgen till bubbelgum overallen?
    Var och tittade på didriksons overall innan idag 899kr kostade den.Velar om jag ska köpa den eller molos overall!Hon är ca 85 cm tror ni strl 92 blir bra då??
  • stjärna4

Den randiga sidan passar den bra till bubbelgum??Är den jättetjock?Tror att hon också har ca 49 i huvudomfång,trpr du jag kan ta 3-5 år då?Andrahandsvärdet på en molo måste väl vara rättså mycket bättre på en molooverall än en didrikson?

• stjärna4
    Zvartaliljan skrev 2010-09-03 15:43:05 följande:
    jag har ngen bubblegum så kan inte jämföra, men tror den passar.
    Ja den är jättetjock, jag använde dom förra året när det var som kallast, med lurven inåt.
    Ja du kan ta 3-5då.

Jag vet inte mycket om andrahandsvärdet på didriksson men för en Molo får du ca.600-800kr för beroende på färg och skick.

Tack för att du hjälper mig!Kanske blir den för varm,vi bor i skåne så här brukar ju inte bli så jättekallt.Men de vanliga luvorna,kan man ha dem på vintern?Är det isåfall 3-5 år som gäller på dem också?Såg att de fanns i 2-3 år också!

• stjärna4

SmillaMilla:Visst har du bubblegumoverallen?Tänkte beställa en strl 92 till min ca 85 cm flicka.Funderar vad jag ska köpa för väpnarluva till?Funderar på den jag frågat om här ovan ocg förstått att jag nog kan beställa en i storlek 3-5 år till min snart 2-åring med huvudomfång på ca 49cm!Vet du kanske någon som passar bättre?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17