Inlägg från: stjärna4 |Visa alla inlägg
  • stjärna4

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stjärna4 skrev 2010-11-03 19:17:33 följande:
    Tack:))
    Fick förresten hem småfolkklänningen med äpplen idag,som jag frågade om storlek på för några dagar sedan!Äpplena ska vara cremevita,inte helt vita va???Tyckte de såg vita ut på bilden när jag beställde men det var de inte på klänningen jag fick hem!
  • stjärna4
    h80 skrev 2010-11-03 20:55:00 följande:
    vilken storlek på molo-overall ska jag ta till min tjej på 88cm?
    Jag har köpt 92 till Engla som är ca 84cm,och den sitter bra,med bra växtmån!Svårt med storlek,men jag tror nog du skulle kunna ha 98 till henne utan att den blir jättestor!
  • stjärna4

Funderar på att köpa någon av molos klänningar från hösten till min 2-åring!Sitter de fint eller är de väldigt breda så de ser ut som ett nattlinne??:)

• stjärna4

Såg att LLM har 20% på fleece och blir lite sugen på att köpa jacka eller overall till min snart 2-åring!Vet inte vilket jag ska köpa,egentligen vill jag bara köpa för att de är så fina :))) Tänker att det är bra med en fleeceoverall att ha när hon sover i vagnen!Blir 92 bra då?Om jag ska köpa jacka vad ska jag då ta för storlek?Någon som vill råda mig till vad jag ska köpa och storlek!Hon är ca 84 cm och 12,5kg!

• stjärna4
    h80 skrev 2010-11-08 18:16:19 följande:
    min 2-åring som är lite större än din, 88cm o hon har en fleecejacka i 92 baby, en 2 junior o en 98 o alla funkar :)
    Tack :)
    Beställer nog 98 i jacka så hon kan ha den ett tag! Har din flicka någon sådan overall eller det kanske är dumt o köpa nu när hon är så stor?
  • stjärna4
    h80 skrev 2010-11-08 22:21:53 följande:
    hon har ingen overall, men det hade nog funkat. Hon har byxor istället
    Ok,tack! :))
  • stjärna4

Har bestämt mig för att köpa en molo fleecejacka!Vill att hon ska kunna ha den ett bra tag för hon har en som passar nu!Hon fyller snart 2 år.Blir 98 bra eller ska jag ta 104?Det gör som sagt inget om den är stor nu,men 104 blir kanske alldeles för stor??

• stjärna4

Förlåt att jag är tjatig och frågar saker hela tiden,men tänkte bara om någon vill råda mig till vilken fleece jag ska ta!Har inte sett någon av dem i verkligheten,så det är ju så svårt med färg!En flicka är det som ska ha den!

• stjärna4
    lillronya skrev 2010-12-04 09:55:43 följande:
    Nä det blir nog alldeles lagom.
    A är 98 cm och har 98 i klänningen.
    Tack för hjälpen :)
  • stjärna4

Tänkte köpa molos leggins till min 2 åring på ca 85cm.Har strl 86/92 i ett par från hösten och de är lite långa,men om jag ska köpa junior ska jag ta 92 då eller hur är de i storlek?

• stjärna4
    Stormis skrev 2010-12-05 19:17:28 följande:
    Inte större. 92 räcker gott tycker jag. Min dotter var som din förra vintern och 92 var lite stort då, 98 anv vi först nu när hon är knappa dm längre. Det skiljer mkt i stl på baby- och jr-leggings så de går inte att jämföra. Baby-stl är större i modellen.
    Tack :))
  • stjärna4

Någon som vet om det finns någon shop som har kvar molo flecceoverall till pojke på rean? :))

• stjärna4
    Duntoffla skrev 2011-02-26 11:42:42 följande:
    Vilken storlek?
    Tänkte ha den till hösten,han föds i mitten av juli :))
  • stjärna4

Tror ni strl 68 blir bra till en gosse som ska födas i mitten av juli i denna om han ska kunna ha den från man börjar använda fleeceoverall och ett tag framåt?Är denna fin i veerkligheten?
  • stjärna4
    stjärna4 skrev 2011-03-08 10:14:13 följande:

Tror ni strl 68 blir bra till en gosse som ska födas i mitten av juli i denna om han ska kunna ha den från man börjar använda fleeceoverall och ett tag framåt?Är denna fin i veerkligheten?
    Någon???
  • stjärna4

Någon som har sett denna i verkligheten och kan hjälpa mig med om den gröna färgen är fin.Är den neongrön,det är ju så svårt att se på bilden.Tacksam för svar :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17