Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-06-13 14:14:18 följande:
    Max har precis fått en Meridacykel-den verkar stabil och hållbar
    www.merida.se/barn-16.162813.no.html
    Åh, den var fin
    Alltså vilken jäkla miss när vi köpte Cars cykeln, trodde det skulle vara bättre kvalite för det priset men icke då.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Liam har 14 tum på hans Cars cykel, känns alldeles lagom men 14 tummare är ju inte så vanligt direkt. Får nog bli en 16 tummare, 12 är absolut för litet.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-06-13 16:35:52 följande:
    Ja, det är ju bättre med lite för stort så slipper ni köpa en ny nästa sommar igen.

Fick idag ett fint paket från Småtting med en present till en nyföding och krabbtröjan från Småfolk. Tack!
    Är lite förvånad dock att materialet i tröjan inte var sådär tunnt som det brukar utan lite tjockare.

Fick även en fin Småfolk T-shirt från FB :)

Ja det känns ju galet att byta 14 tum mot 12 lixom

Här kom posten också precis, fast inte med alla paket som jag trodde, LPL och första ordern LLM ordern saknas fortfarande, trots att det var dom jag beställde först, nåja, man får ju ha lite tålamod med Posten nu för tiden

Är såå sugen på krabb t-shirten, så himlans fin.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-06-13 16:53:52 följande:
    Ja den jättefint men jag hade faktiskt föredragit det gamla materialet.

Fin shopping du har fått!

Ja gamla fina Småfolk är saknad.

Ja det var en hel del fint i lådan, nu hoppas jag att resten kommer imorgon annars börjar jag bli lite nervös.
    Fast Småfolk tröjan ratade Liam, precis som jag trodde.

• ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2011-06-13 19:43:53 följande:
    Hej hej tjejer! Här kommer en nybliven fru Hjärta Nu är bröllopsplanerandet över så nu kommer jag förhoppningsvis ha tid för mina pölsekärringar igen
    Välkommen tillbaka Och ett stort GRATTIS, herregud vad fina ni var, ser ut att ha varit en riktigt underbar dag
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-13 20:38:01 följande:
    Ängeln är du här? Jag har inte fått nån filt idag heller... Får lite smått panik snart om den inte dyker upp. Känns piss att ha betalt 400 spänn och så ska posten slarva bort den. Å vi BEHÖVER ju verkligen den!!!!!!!!!!!!!!!! *ARG på posten!* När skickade du??

Gråter
    Jag är här, men då En liten tröst kan väl kanske vara att ingen av dom som jag postade paket till samma dag som jag postade ditt har fått sina än så förmodligen så är det Posten som drygar. Hoppas verkligen det dyker upp snarast.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-13 21:23:52 följande:
    Åh, det var verkligen skönt att höra!!!!! Hoppas den dyker upp imorgon. Typiskt att det är just det som vi verkligen behöver, det är inte mkt som jag shoppar som vi verkligen behöver, men denna behöver vi!
    Håller alla tummar jag kan Blir så jäkla irriterad, har fått en massa sura mail ifrån T köpare om att paketen inte kommit, så frustrerad när man inte kan göra något lixom.

He he, sikken tur att du shoppat något som verkligen behövs Här är det mest onödig men fiiiiin shopping just nu.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-13 21:43:09 följande:
    Snacka om det, jag har varit i Ullared idag och smällt ett antal tusenlappar på absolut ingenting i stort sett
    Ha ha, brukar bli så, därför åker vi inte dit längre Har inte varit där sen förra sommaren, ja, det var ju då jag träffade på dej Herregud vad pengar det gick åt...på typ ingenting.
  • ängeln83

Hej hopp
    Åh suck...var precis på Posten och hämtade paket, åker hem och precis när jag parkerar bilen så får jag sms om att LLM paketet finns att hämta på Posten Nåja, det blir att dra iväg en gång till idag då.

• ängeln83

Åh, äntligen kan jag köpa lurv till Meja, har inte gillat dom girly färgerna innan men den orange med rosa kantband är ju tok fin, nu är bara frågan vilken storlek jag ska ta? Vi har en baby 86 här hemma som är för liten, tror ni det kan funka med jr 92?, den kommer ju inte användas förens till hösten.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17