Vi som shoppar danska barnkläder del 17
www.merida.se/barn-16.162813.no.html
Alltså vilken jäkla miss när vi köpte Cars cykeln, trodde det skulle vara bättre kvalite för det priset men icke då.
Liam har 14 tum på hans Cars cykel, känns alldeles lagom men 14 tummare är ju inte så vanligt direkt. Får nog bli en 16 tummare, 12 är absolut för litet.
Ja det känns ju galet att byta 14 tum mot 12 lixom ![]()
Här kom posten också precis, fast inte med alla paket som jag trodde, LPL och första ordern LLM ordern saknas fortfarande, trots att det var dom jag beställde först, nåja, man får ju ha lite tålamod med Posten nu för tiden ![]()
Är såå sugen på krabb t-shirten, så himlans fin.
Ja gamla fina Småfolk är saknad.
Ja det var en hel del fint i lådan, nu hoppas jag att resten kommer imorgon annars börjar jag bli lite nervös.
Fast Småfolk tröjan ratade Liam, precis som jag trodde.
Nu är bröllopsplanerandet över så nu kommer jag förhoppningsvis ha tid för mina pölsekärringar igen 
Hej hopp
Åh suck...var precis på Posten och hämtade paket, åker hem och precis när jag parkerar bilen så får jag sms om att LLM paketet finns att hämta på Posten
Nåja, det blir att dra iväg en gång till idag då.
Åh, äntligen kan jag köpa lurv till Meja, har inte gillat dom girly färgerna innan men den orange med rosa kantband är ju tok fin, nu är bara frågan vilken storlek jag ska ta? Vi har en baby 86 här hemma som är för liten, tror ni det kan funka med jr 92?, den kommer ju inte användas förens till hösten.