Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-05-18 20:29:28 följande:
    Om jag inte hittar nån på salgen så kan du ju sälja dockhusen till mig vaaa
    Jag har sålt prästkragefilten, hon vägrar alla andra filtar ändå. SNYFT! Jag som tyckte dockhusen var såå fin., nu är jag duktigt trött på den och så måste jag ändå köpa en till
    Ja jag ska tänka på dej, jag lååååvar Tycker den är så fin men den ligger bara i varukorgen på vagnen och används typ aldrig, mer än att jag hängt den över sufletten om hon somnat i vagnen nån gång.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2011-05-20 20:50:19 följande:
    jag skrev nyss med?
    va på lindex idag hua va farligt!! ta 3 bet 2, summerpirce.. o så kupong på det me like!!!!
    Var också på Lindex idag Riktigt billigt blev det, fast det var ganska så utplockat i storlekar men lite fick jag med mej hem iaf
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2011-05-20 21:07:30 följande:
    ja, måste räkna sen på ord pris o se rabatten
    ängeln83 skrev 2011-05-20 20:58:40 följande:
    Var också på Lindex idag Riktigt billigt blev det, fast det var ganska så utplockat i storlekar men lite fick jag med mej hem iaf
    va hittade du?jag e kvar
    räknar med väl ca runt 8 från mig tro jag.. borde va framme runt 10 nåt vid båten.. o så båt över, ev kö till båt, körtid i danmark o köa så tro de blir bra med 9 från dig.. =) tar inte mer från mig än en timme... =)
    La upp bilder i Lindex bt, annars finns dom i min blogg
  • ängeln83
    LJ2 skrev 2011-05-20 21:36:47 följande:
    ängel va kostade cars foppa?
    sonen tjatar ju om röda såna!! fanns det ? *gissar att du va på a6 om du hade barn med dig?*

*räknade ut mitt snitt pris, 12 plagg, 490 kr ca 41 kr plagget!*
    Dom kostade 99 kr, fast det var ju t3bet2 för allt på Kappahl så dom blev ju billigare än så Neh, såg inga röda, bara blåa och svarta med typ batman tror jag det var.

Najs prajs
  • ängeln83
    Theina skrev 2011-05-21 13:31:02 följande:
    Hur mycket pengar tar ni med er till salgen?
    Jag växlade in 5000 svenska förra salgen, det var för mycket för min del, men mest för att jag inte hittade så mycket som jag hoppats i flick 80/86. OM jag åker denna salg så blir det nog runt 3000 kr.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Smyger runt lite Sitter och spanar efter inspiration till min nästa tatuering jag.
    Barnen sover och sambon är iväg på sommarfest med sitt jobb.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-05-21 21:56:10 följande:
    Åh jag måste med fixa en tatuering snart!!
    har önskat mig det i födelsedagspresent ett antal år nu, men inte fått det av sambon
    Undra om han försöker säga mig något Drömmer
    Detta blir min 4:e, och säkert inte sista

He he, troligen
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Äntligen lugn och ro här hemma. Idag har det städats från morgon till kväll, roligt va?!
    Har haft lite T avslut och är överlag ganska så nöjd faktiskt, inga wow priser men helt ok.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17