• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:49:06 följande:
    Dom låg på flick avdelningen men det var ingen strass knapp på, det enda "flickiga" är att det är ett broderat upp o ner vänt hjärta på bakfickorna Vill du att jag tar bild på enbart byxorna?
    hmm då är det inte de jag såg idag,...vore supersnällt om du tog en bild på byxorna, gärna bägge sidor om du orkar!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:41:31 följande:
    Jajust ja...finns en hel del jag vill ha på Kappahl nu men jag tror inte det blir någon resa till stan i helgen, vi har återigen enats om att vi inte ska åka på shopping tur mer med barnen förens dom är större
    Nä shoppingtur med barnen är inte det enklaste. Det är lite därför jag tvekar också. Mannen jobbar nämligen.
    Busbellan skrev 2010-04-22 20:45:07 följande:
    Åh, är det 25%Måste nog ta mig en sväng dit då, Nora skulle behöva lite kläder
    Ja jag fick ett sms om det idag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 20:49:06 följande:
    Dom låg på flick avdelningen men det var ingen strass knapp på, det enda "flickiga" är att det är ett broderat upp o ner vänt hjärta på bakfickorna Vill du att jag tar bild på enbart byxorna?
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick.
    De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    100417
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2010-04-22 20:56:09 följande:
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick. De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    jag köper oxå mkt på flick till Alex, så synd bara att det ofta är puff etc på plaggen! Idag skulle jag köpa ett par gröna trekvarts shorts, ända till jag ser att det står  summer girl eller nåt sånt på bakfickan...SÅ onödigt med sånt pjantigt, varför medvetet skilja på det sättet?? {#lang_emotions_yell}
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 20:52:57 följande:
    hmm då är det inte de jag såg idag,...vore supersnällt om du tog en bild på byxorna, gärna bägge sidor om du orkar!
    Fixat, med risk för fläckar då Liam hade dom idag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-22 20:56:09 följande:
    Är det på tjej man hittar de? Handlar nästan alltid jeans till E på flick. De här köpte jag till honom senast på kappahl flick.
    Ja på mitt Kappahl hängde dom iaf på flick, varför fattar jag inte men nånstans måste dom väl hänga

Ah, dom är ju såå fina, hittade dock inte dom här, men en maaaassa andra fina jeans.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • AochJsMamma
    ängeln83 skrev 2010-04-22 21:00:51 följande:
    Fixat, med risk för fläckar då Liam hade dom idag
    men ÅÅÅHHHH så fina! {#lang_emotions_heart} Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen!

Smultron: Grattis på bröllopsdagen! {#lang_emotions_cheers}
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 21:03:47 följande:
    men ÅÅÅHHHH så fina!  Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen! Smultron: Grattis på bröllopsdagen!
    Tack

Jag har precis önskat mig ännu ett smycke i födelsedagspresent på söndag spanade in andra grejer från Björg nyss*massa fint ju*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17