• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-22 21:00:12 följande:
    Gokväll tjejer!!!
    Hej!!!
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 21:00:13 följande:
    jag köper oxå mkt på flick till Alex, så synd bara att det ofta är puff etc på plaggen! Idag skulle jag köpa ett par gröna trekvarts shorts, ända till jag ser att det står  summer girl eller nåt sånt på bakfickan...SÅ onödigt med sånt pjantigt, varför medvetet skilja på det sättet??
    Ja ibland sätts det dit en massa i onödan...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-22 21:01:34 följande:
    Ja på mitt Kappahl hängde dom iaf på flick, varför fattar jag inte men nånstans måste dom väl hänga Ah, dom är ju såå fina, hittade dock inte dom här, men en maaaassa andra fina jeans.
    Hmm får ta mej en funderare på om jag hinner med ett kappahlbesök...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 21:08:54 följande:
    Tack Jag har precis önskat mig ännu ett smycke i födelsedagspresent på söndag spanade in andra grejer från Björg nyss*massa fint ju*
    Björg har jag missat, * away spana*¨

Jösses vad Alex gnyr, få nog gå in..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • ängeln83
    AochJsMamma skrev 2010-04-22 21:03:47 följande:
    men ÅÅÅHHHH så fina!  Ännu finare än de jag såg ju!! Hoppas jag hittar ett par, de MÅSTE få flytta hit! Tack för hjälpen!Smultron: Grattis på bröllopsdagen!
    Så lite så Ja det är verkligen favorit jeansen här hemma just nu, underbar passform, mjuka och sköna och coola med lite slitningar o så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • 1 och 1 är 3

Smultron:

Du har ju koll på allt Jag letar efter ett ställe att köpa Esprit klockor till bra pris... har hittat en stel klocka som passar min handled men jag e som vanligt lite snål.... {#lang_emotions_dreamer}

080826 - Puma Teolin
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-22 21:46:39 följande:
    Smultron: Du har ju koll på allt Jag letar efter ett ställe att köpa Esprit klockor till bra pris... har hittat en stel klocka som passar min handled men jag e som vanligt lite snål....
    Tja..hur mycket kostar klockan när den är dyr enligt dig? Jag är klockoman så min referens för bra pris är rätt snedvriden{#lang_emotions_cool}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • CamillaJ

Hej hej lade in en bild på Tuva nu när jag äntligen fick in vissa , lustigt att vissa går och vissa inte .
    Är så sugen på att shoppa men Tuva har grymt mycket kläder.. eftersom jag köpt sen v.9 typ så det blev en del på dessa månader ..
    men det fylls lätt på :)

Isak 050630 & Albin 061227 & Tuva 100417
  • Mawe123
    CamillaJ skrev 2010-04-22 21:51:06 följande:
    Hej hej lade in en bild på Tuva nu när jag äntligen fick in vissa , lustigt att vissa går och vissa inte . Är så sugen på att shoppa men Tuva har grymt mycket kläder.. eftersom jag köpt sen v.9 typ så det blev en del på dessa månader ..men det fylls lätt på :)
    Åh sicken liten sötis {#lang_emotions_sunny}

vill, vill, vill shoppa på linuslotta NU, hur ska jag kunna låta bli -kan man bli tvångs omhändertagen för shoppomani {#lang_emotions_surprised}
    William 000213, Lowe 070712
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-04-22 21:50:53 följande:
    Tja..hur mycket kostar klockan när den är dyr enligt dig? Jag är klockoman så min referens för bra pris är rätt snedvriden
    Alltså... jag vill ha en sån stel klocka som e mer som ett armband.. men då jag inte använder klocka så mycke så fick den ju inte kosta för mycke... fanns en för 298 men jag har ju såååå himla små handleder så den funkade ju inte...

Hittade då en esprit men genast va den 3 gånger så dyr... 995, kanske billigt men tänk så många molo leggings jag kan köpa för de.... {#lang_emotions_dreamer}
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17