• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • stökmamma

Ronya, har du och stora  tjejerna köpt nåt kul sista tiden? Mimmi rensade sin garderob  och har nästan inget kvar.... Vill ha tips

andras barn och mina älskade ungar
  • melizza
    ängeln83 skrev 2010-04-22 21:22:31 följande:
    Så lite så Ja det är verkligen favorit jeansen här hemma just nu, underbar passform, mjuka och sköna och coola med lite slitningar o så.
    ååå vilka fina jeans....hur mycket kostade dem?? min jeanstjej måste nog ha ett par
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-04-22 22:19:16 följande:
    ååå vilka fina jeans....hur mycket kostade dem?? min jeanstjej måste nog ha ett par
    Ooh, jag kommer inte ihåg, men nåt mellan 2-300 kr
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-04-22 22:13:47 följande:
    Ronya, har du och stora  tjejerna köpt nåt kul sista tiden? Mimmi rensade sin garderob  och har nästan inget kvar.... Vill ha tips
    Jag har shoppat tunikor på gina tricot till mej. De var superfina och passar säkert Mimmi också. De hade mycket fint där nu.
    Michaela shoppade jeansleggings på kappahl.
    Alicia har mest fått me&i nyligen. Det nya me+. Finns bilder i shoppingmappen på det.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • melizza

tjejer vi ska fotografera oss hela familjen på lördag och man ska ha med sig 3 ombyten så nu velar jag på vad Stella ska ha på sig....jag hade tänkt mig en vit jättefin ballongklänning, molo kaninleggings och blå kik kid klänning (om den hinner komma imorgon) och sen har jag ju beställt katvig byxdressen och den är redan på väg till mig så imorgon borde jag ha den

jag velar då mellan molo prästkrage knapptröja med molos blockrandiga rosa leggings eller molo kaninleggings med kik kid klänning

• Busbellan
    melizza skrev 2010-04-22 22:30:59 följande:
    tjejer vi ska fotografera oss hela familjen på lördag och man ska ha med sig 3 ombyten så nu velar jag på vad Stella ska ha på sig....jag hade tänkt mig en vit jättefin ballongklänning, molo kaninleggings och blå kik kid klänning (om den hinner komma imorgon) och sen har jag ju beställt katvig byxdressen och den är redan på väg till mig så imorgon borde jag ha denjag velar då mellan molo prästkrage knapptröja med molos blockrandiga rosa leggings eller molo kaninleggings med kik kid klänning
    absolut kik kid klänningen och kanin leggings
    Mamma till Nora, August och Ella
  • melizza
    Busbellan skrev 2010-04-22 22:39:30 följande:
    absolut kik kid klänningen och kanin leggings

hoppas hoppas bara den kommer imorgon då
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-04-22 22:30:59 följande:
    tjejer vi ska fotografera oss hela familjen på lördag och man ska ha med sig 3 ombyten så nu velar jag på vad Stella ska ha på sig....jag hade tänkt mig en vit jättefin ballongklänning, molo kaninleggings och blå kik kid klänning (om den hinner komma imorgon) och sen har jag ju beställt katvig byxdressen och den är redan på väg till mig så imorgon borde jag ha denjag velar då mellan molo prästkrage knapptröja med molos blockrandiga rosa leggings eller molo kaninleggings med kik kid klänning
    ta inte katvig heldressen. ta prästkragetröjan, ballongklänningen och kik kid/kanin
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • stökmamma
    lillronya skrev 2010-04-22 22:24:33 följande:
    Jag har shoppat tunikor på gina tricot till mej. De var superfina och passar säkert Mimmi också. De hade mycket fint där nu.Michaela shoppade jeansleggings på kappahl. Alicia har mest fått me&i nyligen. Det nya me+. Finns bilder i shoppingmappen på det.
    får se om brudarna har tid för nåt annat än hööks i morgon..... synd bara att det inte finns nåt danskt där
    andras barn och mina älskade ungar
  • Busbellan
    melizza skrev 2010-04-22 22:41:08 följande:
    hoppas hoppas bara den kommer imorgon då
    Vilken färg blev det på katvigdressen förresten?
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17