• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl

nån som vet med uvdräkter.. Går man upp i stlk på alla eller gäller det främst katvigs?
    Ska köpa en esl nu. 76cm o 9500g, drar 80/86 ska jag ta en 92? Eller tom 98?? Eller en 86(86 är ffde lite stort i vanliga plagg)
    Tacksam för hjälp

• Helle
    hzl skrev 2010-04-23 09:51:00 följande:
    nån som vet med uvdräkter.. Går man upp i stlk på alla eller gäller det främst katvigs? Ska köpa en esl nu. 76cm o 9500g, drar 80/86 ska jag ta en 92? Eller tom 98?? Eller en 86(86 är ffde lite stort i vanliga plagg) Tacksam för hjälp
    Det skiljer sig nog per märke. Tyvärr kan jag inte hjälpa med ESL, men MALA är normala, och IdaT och Katvig små. Generellt är ju ESLs heldräkter små i storlek, men jag kan ju inte lova att uv-dräkten också är det. Maila butiken och fråga.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-23 09:43:14 följande:
    jag betalade nog med i söndags tror jag.Betalade funkybaby samtidigt men har inte fått därifrån och har inte fått från liten på landet heller där jag betalade med kort i veckan.
    Eller om det var i måndags jag betalade kanske...jaja, kommer det inte idag så kommer det väl nästa vecka, jobbigt med en lång helg däremellan bara
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Helle

OT men någon som har köpt Villervallas shorts till sommaren (de som är på ordinarie pris) alternativt vet om de finns att se någon annanstans på webben än på deras sida. Bilderna är ju inte superbra där.

• Kristyr
    Helle skrev 2010-04-23 10:11:20 följande:
    OT men någon som har köpt Villervallas shorts till sommaren (de som är på ordinarie pris) alternativt vet om de finns att se någon annanstans på webben än på deras sida. Bilderna är ju inte superbra där.
    jag har köpt dem...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 10:08:21 följande:
    Eller om det var i måndags jag betalade kanske...jaja, kommer det inte idag så kommer det väl nästa vecka, jobbigt med en lång helg däremellan bara
    tycker du borde få idag då om du betalade i söndags eller måndags

Tycker med jobbigt att det är fredag och att det inte kommer post i helgen när all veckans post inte har anlänt än. Får hoppas att de dyker upp idag..
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-23 10:15:51 följande:
    jag har köpt dem...
    Har du möjligtvis någon bild så man kan se färgerna lite bättre? Behöver mjukisshorts till barnen.
  • nettan1016

Liljan: La ett bud på en av dina saker i FB.

Mamma till Samuel och Evelina
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-23 10:17:22 följande:
    tycker du borde få idag då om du betalade i söndags eller måndags Tycker med jobbigt att det är fredag och att det inte kommer post i helgen när all veckans post inte har anlänt än. Får hoppas att de dyker upp idag..
    Ja vi får hålla tummarna
    Dessutom är det dags att byta lakan i Mejas säng o då vill jag såklart bädda med dom nya fina rååååsa molnen , passar ju hennes tapet perfekt ju.

Jaaa väntar man en massa paket så är ju helgen super dryg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-23 10:18:42 följande:
    Har du möjligtvis någon bild så man kan se färgerna lite bättre? Behöver mjukisshorts till barnen.
    Jag har bara ett par svarta, inte så mycker färg. Har ingen bild. Nu sitter jag på jobbet.

Har en röd solhatt med och den tycker jag stämmer väldigt bra med färgen som b&r har på sina bilder på fb. Kolla deras bildern från FB eller hemsidan och även veras hus har ju kort i sin blogg på lite vv...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17