Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stjärna4 skrev 2010-09-03 15:14:11 följande:

Funderar på denna luvan.Har en flicka på snart 2 år.Den finna i storlek 1-2 år och nästa är 3-5 år.Vilken ska man ta då?
    Är den så att man kan ha den påbåda sidorna?Hur är den i färgen till bubbelgum overallen?
    Var och tittade på didriksons overall innan idag 899kr kostade den.Velar om jag ska köpa den eller molos overall!Hon är ca 85 cm tror ni strl 92 blir bra då??
    Kastar mej in och svarar Hade köpt en 98 på salg till T som nu är ca 85 lång, TOK stor så den såldes vidare! Så ja, 92 tror jag bergis räcker!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2010-09-04 17:27:09 följande:
    Vinkar bara lite så att ni inte glömmer bort mig . Tjuvläser nån sida då och då, kan ju inte släppa er helt . Å fasen vad sugen jag är på att få komma hem sen och sätta på barnen kläder. Svante kör bara blöja hela dagarna och Karla har bara med sig kläder jag inte alls är rädd om eftersom vi inte tvättar själva *störd, jag vet*. Å så kul det ska bli med fina Molosar och annat sen. Det värsta är bara att det enda Karla själv vill ha på sig nu är ryschiga prinsessklänningar. Tror att hon skrek i nästan 1  h igår när hon såg en på en marknad utan att få den!!!

Kram Cool

PS Och tänk er alla paket jag har att öppna! Internet OCH bankdosa gör det svårt att inte handla när man ser fina saker Drömmer
    HEJ!!! Följer bloggen och der verkar som att ni har de helt fantastiskt! Sååå söt K blev i fina tottisar
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2010-09-04 18:42:53 följande:
    tjejer vart kan ja hitta leggings lr tight till melina i massa färger??? beg, ot ja vad som helst hittar ingen stans...
    hm har ju inga heller.. de hade ju massa ett tag....
    stl 56-62?!?!? NGN e ju kris här =P hon massa bodys å sånt men inget å matcha med juh
    det e katastrofalt =O ;)
    Ehhh..katvig grön/grön, rosa/blå, rosa/vit... rutiga från lindex i svart och rött.... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Greksmurfen skrev 2010-09-04 19:01:21 följande:
    gärna enfärgade för att kunna matcha mkt......e det danskt så vore det bäst me lite rea på det hihi....hon växer juh så snabbt..
    var redan 54,5c,m å 4210g
    Så snart loppan har somnat så ska jag kika i sommarlådan, vi har haft 62 som 3/4 tajts i sommar
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2010-09-04 20:11:22 följande:
    söta lilla T i bildis
    Tack! Tycker bara hon har blivit så stor... trotsig till tusen är hon!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-09-04 20:48:39 följande:

Hej i tråden!

Vad hittar ni på här?

Funderar på hur man kan lägga avslut en lördag kl 00:29..... jag jobbar ju i morgon!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll brudar!
    Har stoppat en unge i säng och borde ta hand om tvätt och tradera/fb... men jag orkar inte så jag struntar i de

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2010-09-05 19:14:31 följande:
    Bra attityd! Söta T i bt! Är det en ikea spis?
    Ja, det är den från ikea, MYCKE imponerad var min man när vi skruvade ihop den, den är så stabil!! Värd varenda krona!
    Duntoffla skrev 2010-09-05 19:17:07 följande:
    Go kväll!

Det är mycket man borde Det är söndag och man behöver slappardagar. jag ska snart stoppa N i säng. Hoppas på en smidig nattning.

Det blev visst inte så många kvar på Ida T-beställningen så om ngn är intresserad så säg till. Jag har väl ca 500 danska som jag vill handla för. Så om ngn vill shoppa lite (man måste komma upp i 1000 för fraktfritt) och bara betala svenskt porto så säg till.
    Jag la ju en jätte beställning när vi beställde i sommras så jag känner att jag måste av stå.......
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17