• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-23 13:44:28 följande:
    Bröstbenet är det enda stället som min man inte vill göra om nån tatuering på. Där är det värst enligt honom och han har ju testat de flesta ställena kroppen.
    Ja fyyyy, inte mycket fett därpå inte, lillebror sa att det gjorde rejält ont och lixom krassmade när han körde på benen *ryyyyyys*
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:29:17 följande:
    Ska göra rååååååsa liljor i svanken och en bit upp på ena sidan av ryggen. Bra att ha en kompis som tatuerar, ringde idag och fick tid på måndag
    jag har en svart lilja mellan skuldrorna {#lang_emotions_smile}
  • Ocikatten

Ahhhh.... Börja inte prata tattos!!! Jag vill med!! *avis*
    Har dock svårt att hitta nån tatuerare som jag har förtroende för, man vill ju gärna ha lite referenser. {#lang_emotions_tongue_out}

Ängeln83: Snygga blommor du skall göra!!

• ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-23 13:47:27 följande:
    jag har en svart lilja mellan skuldrorna
    Oh fint
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:47:15 följande:
    Ja fyyyy, inte mycket fett därpå inte, lillebror sa att det gjorde rejält ont och lixom krassmade när han körde på benen *ryyyyyys*
    Usch ja!
    Fast de burrar rejält i skelettet när man tatuerar på ryggraden med, men det gör inte ont.
    Insidan av överarmen ska ju också göra jätteont, men det tyckte inte jag....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-04-23 13:47:50 följande:
    Ahhhh.... Börja inte prata tattos!!! Jag vill med!! *avis*Har dock svårt att hitta nån tatuerare som jag har förtroende för, man vill ju gärna ha lite referenser. Ängeln83: Snygga blommor du skall göra!!
    Hihi...bara o köra på
    Men fy vad man blir sugen hela tiden när man väl börjat. Detta blir min 4:e tatuering på 2 år, o fler lär det säkert bli.

Ja man vill ju gärna gå till nån som kan sin sak. Han jag tatuerar mej hos är super duktig trots att han bara tatuerat sen 07, han är en riktig konstnär.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-23 13:49:08 följande:
    Usch ja!Fast de burrar rejält i skelettet när man tatuerar på ryggraden med, men det gör inte ont.Insidan av överarmen ska ju också göra jätteont, men det tyckte inte jag....
    Nä dom tatueringarna jag gjort har inte alls gjort ont, mer typ obehag iså fall men ingen smärta, men som sagt, jag har hög smärtgräns, tyckte knappt det gjorde ont att föda barn ju

Det är ju verklkigen olika det där, en kompis till mej höll typ på att dö och stor lipade när hon tatuerade sej på vaden, där tycker jag knappt det känns
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr

Då är det knappt en timme kvar då sedan går man hem från jobbet och är borta i lite mer än ett år...

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-23 13:21:08 följande:
    Fast sån här har hon alltid varit...gnällig och svårt för att hantera när det blir "för mycket" som vid mycket folk, livliga barn, djur eller okända människor. Det var ju därför vi sökte till bup första gången, då jag trodde att det inte var "normalt". O de höll väl med om att det verkade som att hon behövde skygglappar när man var iväg någonstans. Men de trodde det skulle växa bort, och sen blev det bättre. Hon började komma in bra i gruppen på dagis. Mycket av gnället försvann ju när hon blev bra i magen så jag trodde det var den som spökade. och kanske det är så nu med eftersom hon varit gnällig de här dagarna...jag vet inte när hon bajsade sist... Vi har pratat mycket om pappa hon och jag, jag pratar mycket under dagarna om vad hon och pappa ska göra när han kommer hem och till helgen o så. Och det har faktiskt blivit lite bättre. De hade en rolig stund i simhallen förra helgen och varje kväll får pappa läsa en saga för henne nu utan att hon skriker efter mig. Det tycker hon om och är inte lika elak mot pappa längre...men ibland kommer det fram så vi ska fortfarande till bup, fick tid om 3 veckor.
    Åhh vad du är duktig! Det här kommer att gå jätte bra, det går ju redan framåt! måste vara en stor lättnad för pappa också.

Humöret påvekas såklart av bajseriet, det märker man ju bara på sig själv Kom ihåg att skriva i kalendern när hon bajsar, då ser man lätt hur sällan det är.

Hoppas nu att ert bup är bättre än vårt! Lycka till!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17