Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jen80 skrev 2010-05-04 22:56:27 följande:
    Hej hej!Kikar in en liten snabbis. Vet ju att en del gillar prickigt så jag tänkte bara tipsa om dessa finawww.vincentshoestore.com/lova-red-p-563-c-163...Är lite sugen på dem till Ava...
    Åh så fina!!
    Undra hur jag ska försvara ännu ett skoköp till Ella
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

hmmm, men dom fanns ju i blått också, nu blev jag velig
    Tänk vad fint med de blå till kik kid blå solhatt med vita prickar, kik kid blå frottéklänning och molos kaninleggings {#lang_emotions_heart}

• Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:05:43 följande:
    Ja, de är verkligen jättefina! Ava har inga såna skor som funkar bra i sommar så jag måste nog få köpa ett par. Känner mig dock lite snål och funderar på om någon snart kommer hit som bor på ställen där de har vincent . Har några från Göteborg som kommer och hälsar på ibland. Ska nog höra med dem. Kan ju ändå inte ha dem än... men som sagt, vilken färg?!? Tror det blir röda här...
    Ja, undra om man kommer förbi nån butik istället.
    Inte lätt att välja färg...
    Vad tar de i frakt?
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:06:24 följande:
    Sååå fint med ett par jeansknickers och en vit tröja. Enkelt och fint !
    Ja, sååå fint!!
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:07:58 följande:
    Men stackars Hilda ! Hoppas det lindrar lite med salva. Ingen av mina har haft det än så det blir väl lagom roligt när första smittas. Sen vet man vad man har att vänta... Känns som att det oftast blir jobbigast för tjejer, eller iaf att de sätter sig på jobbigare ställen. Hoppas det snart går över! Kram kram
    det behöver inte bli så illa
    Både Nora och august har haft det för ganska längesen och hade det väldigt lindrigt, inte jobbigt alls.
    ella har precis haft det, ska tillbaka till dagis imorgon första dagen sen hon blev  sjuk. Hon hade visserigen lite fler prickar, men inte alls farligt. var nog bara en natt hon sov lite dåligt i nån timme
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-05-04 23:09:57 följande:
    75!! Visste att det var dyrt... Har bara handlat för över 1000 kr när jag har köpt. Då är det fraktfritt
    Ja, usch vad dyrt, det känner jag inte för att betala
  • Busbellan

Hjälp mig nu!!
    Vilken storlek ska jag ta till Ella i småfolk t-shirt?
    96 cm lång, 13 kg. Vill ju inte att den ska bli för bred, räcker det med 92/98 tror ni?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 17:59:25 följande:
    Vi tog 98/104 Bubblis är 97 cm lång och 15 kilo. fick längdmått på dom: T-shirten m djur i 98/104 är ca 42cm från nacke och ner och strl 92/98 är nästan 1,5cm kortare.Inget om bredden där dock, men maila småvi
    Tog 92/98, tror det blir bra
    småfolk 92/98 är ju då ungefär lika stor som katvigs 104 så det ska nog räcka för 104 i katvig sitter bra och ju smalare tröjan är desto bättre, det måttet oroar mig inte
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-05 18:25:17 följande:
    Jag har en känsla av att Bubblis kommer ta ett växtskutt i sommar här så jag tror vi behöver 98/104, sen är ju Bubblis lite kraftigare än Ella
    Ja, bredden gör ju faktiskt en hel del också
    det är egentligen mest för den sakens skull som jag tog den mindre storleken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17