Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Här pratas NS ser jag
    Skulle vilja ha knickersen med mudd i benslutet till Ella, finns det några såna i år?
    August har de vanliga jeansshortsen

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 09:14:34 följande:
    rea vilken rea=P,,... ns får ju inte reas =P.. pling i inboxen
    mig med...mig med
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-05-01 08:32:25 följande:
    God morgon!Grattis Bubblan!!!!!!Usch, idag tycker jag riktigt synd om Evelina. Hon har prickar överallt, även i ögonvråna också nu, och dom kliar jättemycket.
    Usch stackarn, har hon fått så mycket
    Ella har nog haft tur, i natt gnällde hon över att en plutt kliade, den hon har under foten
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-05-01 09:14:02 följande:
    Godmorgon :)Måste berätta om mitt senaste matchningsinköp, helt oplanert.Köpte denna för 2 veckor senwww.busochrackartyg.com/product1227/category1...Sen köpte jag dessa förra veckanwww.busochrackartyg.com/product1496/category1...Så perfekta ihop. Jackan är ju cerise o tassarna på armarna orange o turkos. Skorna är cerisa, turkosa o orange. Såååå fint
    Åh, fiiint
    de skorna är ju helt underbara, vi har de lila
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:22:35 följande:
    hmm har man rätt å klaga av sig lite ???HUR frustrerad kan man inte bli på maken här hemma......HAN ser ju vad som behöver göras,, känns som att man måste säga till han varje gång man vill att han ska göra ngt över huvudtaget och ser itne att han tar så mkt insiativ till att ex göra ngt med maxen...som idag jag skulle sitta å plugga å det visste han men inte gjorde han ngt skoj med han för det.... han tog ut han på en promenad när JAG hade klätt på han ytterkläderna å satt han i vagnen (han somnade innan de hann ut ens) ............han e ju ledig från å till  borta då å då.....å imorn ska han jobba hela dagen....HÄR tvivlar jag skarpt på att han ens skulle klara av att ha max å hund i ett par dagar...Nu på kvällen runt 18.00 tiden så lg jag å goasde med maxen i sängen då han var trött å vi somnade båda två(gos).. vaknade vid 20.00 för att ta på mej kläderna å ta ut hunden på promenad...VILKET han kunde gjort... men som sagt ...ÅHHHHH KAN DET MANLIGA KÖNET inte bara tänka lite ibland.... varför måste vi kvinnor tänka åt dem....SORRY FÖR OT.. men var/är så frustrear att jag måste få det ur mej..
    Klart man får gnälla!
    Sitter och irriterar mig över samma sak här. Har ett skolarbete jag skulle behövt skriva färdigt, men hur lätt är det med tre ungar runt sig hela tiden. De får iksom inte ens för sig att fråga pappa nån gång om nånting. Antagligen är de så vana vid att jag fixar det mesta åt dem
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-05-01 22:33:48 följande:
    Prickar o Kitty!! Kan väl inte bli bättre kombination?!? Marcus fick en Pez-automat med Kitty, det närmsta jag kan komma Kitty...
    Jag älskar prickarna, men är väl mindre förtjust i katten, men det får gå för Ellas skull
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17