Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-26 21:52:21 följande:
    Ja eller egentligen 74:a men 68:a funkar också
    Vad bra, då ska det nog gå här också
    Hur lång är han?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Allimac 2004 skrev 2010-04-26 22:05:36 följande:
    Hon är ca 110 cm och ca 14 kg (5½ år)Vi brukar sätta ihop leggingsarna med hårsnoddar på varje sida om midjan
    Låter ungefär som min stora tjej var
    Vet inte hur mycket hon vägde när hon var 110 cm lång, men när hon var 100 cm lång vägde hon 13 kg.
    Hon har aldrig haft några Mololeggings, men jag är tyvärr ganska säker på att de inte hade suttit uppe på henn (hon är 10 år nu)
    Minstingen är också ganska smal, men inte riktigt så smal. 13 kg, 96 cm och de sitter som dagt inte ens så bra i midjan på henne
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 22:15:16 följande:
    ängeln: det fanns ju ett par nya sådana bilar byxor i FB tråden tro det var första bilden lr ngt ;).. nu e dem dock borta sen jag skickade ut meddelande om vårstädningen =P....soloniko: ta flyget ner så kan du åka med ngn sen =).. tro ja blir billigast=)..vart bor du??
    Vad söt Maxen blev i sin nya frissa!!
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 22:18:54 följande:
    tack=)..... han fick en hel del blickar på sig på universitet idag var å hämtade böcker....;).. charamde studenttjejerna =P...
    Att jag missade er då
    Jag spenderade min dag (halva dag) i gympasalen där, innan jag fick åka hem och hämta en prickig tjej
  • Busbellan

När börjar ni växla era pengar till danska?
    Funderar på om man hinner det när man väl får reda på salgen, vill ju åka första dagen i år (om jag får sällskap)
    Här vill de ju att man beställer pengarna en vecka innan man ska växla

• Busbellan

Hej hej
    Vad händer här idag?
    Idag har vi haft redovsnig på vårt grupparbete i skolan, gillar inte redovisningar

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-27 17:36:51 följande:
    Hej tjejer!Nu va det längeen jag kikade in här,fy skäms på mig!!Sitter än med den här skitdatorn om har dåligt S och missar mellanslag förjämnan,inge roligt att skriva liksom Haft en kalas dag ute medhela 19 grader i skuggan, DET är inte illa
    Hej, ja det var längesen
    Underbart väder ni har haft, det var skönt i växjö också, men blåste lite.
    Sen åker man hem på em, 5-6 mil österut och här hemma har det tydligen varit igenmulet hela dagen
  • Busbellan
    Busbellan skrev 2010-04-27 17:42:13 följande:
    Hej, ja det var längesen Underbart väder ni har haft, det var skönt i växjö också, men blåste lite.Sen åker man hem på em, 5-6 mil österut och här hemma har det tydligen varit igenmulet hela dagen
    Skojar bara, jag åker inte österut från Växjö till Ljungby, utan västerut
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-27 17:46:10 följande:
    Jag önskade mig en ny datornär jag fyllde år så man kan kriva somfolk, men ficken parfymoch godis,inte superlycklig över det direkt jag använder inte parfym likom min gubbe är bra påmycket men ibland blir det lite fel ha ha ha
    Ja, då hade jag nog också hellre tagit en dator
    Parfym använder inte jag heller, mer än vid nåt enstaka tillfälle
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17