• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-24 21:51:44 följande:
    Bara jag som sitter ensam ikväll? Sitter och spanar barnvagnar...igen Sambon sa att P&T:n var den sista barnvagnen som kom in i detta hus men där har han fel
    Haha ja här är alltid den sista med ;D Fick hem min bee plus för kanske en och en halv vecka sen.. men var på babyprossen i fredas och såg en vit scooter .. såå fin men kommer bli såå skitig ;D
  • Stormis
    Bara jag som sitter ensam ikväll? Sitter och spanar barnvagnar...igen Sambon sa att P&T:n var den sista barnvagnen som kom in i detta hus men där har han fel
    Inget...

Inget på tv'n. Ingen här. Ingen på FB. Maken jobbar, Karla sover hos mormor och Svante somnade till slut. Just nu borde jag njuta, men känner mig lite stressad av att inte ha nåt att göra. Vägrar göra nån nytta, typ städa... Kanske ska förbereda en Pro...? Tycker inte att det händer nåt på FB, iaf inte efter några dagar inne i mängden.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • stökmamma
    närrå, jag smyger här omkring
    sitter och försöker gottgöra mitt räkenskapsbrott {#lang_emotions_undecided}
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Stormis skrev 2010-04-24 21:57:43 följande:
    Inget...Inget på tv'n. Ingen här. Ingen på FB. Maken jobbar, Karla sover hos mormor och Svante somnade till slut. Just nu borde jag njuta, men känner mig lite stressad av att inte ha nåt att göra. Vägrar göra nån nytta, typ städa... Kanske ska förbereda en Pro...? Tycker inte att det händer nåt på FB, iaf inte efter några dagar inne i mängden.
    är så sugen på randiga ....men hur många summersuits behöver man? {#lang_emotions_dreamer}
    andras barn och mina älskade ungar
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-04-24 21:56:54 följande:
    Haha ja här är alltid den sista med ;D Fick hem min bee plus för kanske en och en halv vecka sen.. men var på babyprossen i fredas och såg en vit scooter .. såå fin men kommer bli såå skitig ;D
    Jaa, fast det roliga är att sambon har sagt att det här är den sista vagnen ett X antal vagnar nu, så jag vet att jag till slut får min vilja igenom

Tanken är väl att ha kvar P&T:n så länge Liam åker vagn, men jag vill inte ha den som singelvagn då jag egentligen tycker den är ganska ful. Är inne på en Bee eller en UJ...o den rååååsa Scootern är ju också sjukt snygg.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 21:57:43 följande:
    Inget...Inget på tv'n. Ingen här. Ingen på FB. Maken jobbar, Karla sover hos mormor och Svante somnade till slut. Just nu borde jag njuta, men känner mig lite stressad av att inte ha nåt att göra. Vägrar göra nån nytta, typ städa... Kanske ska förbereda en Pro...? Tycker inte att det händer nåt på FB, iaf inte efter några dagar inne i mängden.
    Ååh...det där låter precis som jag har det just nu
    Hela dagarna går jag och längtar tills barnen somnar och sambon åker till jobbet men när det väl händer så blir jag bara rastlös...ha ha, ganska sjukt att man kan bli stressad av att göra ingenting
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • MiniM3
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:03:41 följande:
    Jaa, fast det roliga är att sambon har sagt att det här är den sista vagnen ett X antal vagnar nu, så jag vet att jag till slut får min vilja igenom Tanken är väl att ha kvar P&T:n så länge Liam åker vagn, men jag vill inte ha den som singelvagn då jag egentligen tycker den är ganska ful. Är inne på en Bee eller en UJ...o den rååååsa Scootern är ju också sjukt snygg.
    Jag älskar mitt lilla bi .. :) Går hur bra som helst här i visby på kullerstenen till och med :) Men är sugen på en UJ swift flint -10 nu med.. har 5 vagnar i garaget nu så måste nog sälja av några först ..
  • lillronya

Jag är också här lite.
    Resten av familjen kollar på film som jag inte gillar. Småttarna sover förstås.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-04-24 22:06:12 följande:
    Jag älskar mitt lilla bi .. :) Går hur bra som helst här i visby på kullerstenen till och med :) Men är sugen på en UJ swift flint -10 nu med.. har 5 vagnar i garaget nu så måste nog sälja av några först ..
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar.

Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn

Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:03:41 följande:
    Jaa, fast det roliga är att sambon har sagt att det här är den sista vagnen ett X antal vagnar nu, så jag vet att jag till slut får min vilja igenom Tanken är väl att ha kvar P&T:n så länge Liam åker vagn, men jag vill inte ha den som singelvagn då jag egentligen tycker den är ganska ful. Är inne på en Bee eller en UJ...o den rååååsa Scootern är ju också sjukt snygg.
    som jag då, kommer inte heller använda P&T så mycket som singelvagn då jag ju har en bee som väntar i garderoben {#lang_emotions_tongue_out} och 2 andra vagnar i förrådet Sambon försöker få mig att sälja alla förutom P&T men jag vägrar...varje vagn är liksom bra på sitt sätt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17