• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-25 08:57:54 följande:
    *skratt* Ja, man kan höra roliga diskussioner ibland.Här ska vi klä på oss lite nu och kila ut i trädgården, plantera om rabatterna som är överväxta!
    Å vad ni ska vara flitiga.
    Jag ska dra igång tvätten här igen. Bra torkväder ute ju.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83

Godmorgon flickor{#lang_emotions_sunny}

Har haft en förmiddag utan varken internet eller tv, snacka om abstinens, men nu verkar det funka igen
    Idag ska vi på kalas hos min moster och Liam ska leka med sin favorit syssling som han pratar om heeeela tiden

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan

God morgon

Funderar på att ta mig ut och försöka få upp studsmattan. barnens pappa har ju lovat det länge nu, men det händer ju inget.
    Jag ska i alla fall göra ett försök, men vet inte om jag klarar spänna alla fjädrarna.

I em blir det nog lite tivoli med Ella, om hon nu vågar åka nåt, hon som inte ens vågar sitta hela åkturen i såna där bilar som finns i mataffärerna

Nora var där igår kväll med en kompis och August var där med kortis igår och fick gratisåkning en timme

Mamma till Nora, August och Ella
  • AochJsMamma
    Stormis skrev 2010-04-25 08:41:24 följande:
    Hälsa honom att det har inte han att göra med .
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Vi ska en sväng till Ikea idag, det vi skulle ha igår var slut på det Ikea vi var på, så det blir till att åka till andra idag...

lillronya: haha japp, tänk vad samma ord/mening kan betyda olika saker för olka människor eller åldrar... rätt kul!

Ha en trevlig dag alla!! {#lang_emotions_sunny}

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 08:49:38 följande:
    Hahahaha ungar är så roliga!E: ja fick spelM: vem fick du spel på?E: Moja tläck (mora träsk) Så kan det bli när man blanda stora och små barn. E menade att han fått ett spel med mora träsk på, men så tolkade inte M det ju.
    haha
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-04-25 09:42:58 följande:
    Godmorgon flickorHar haft en förmiddag utan varken internet eller tv, snacka om abstinens, men nu verkar det funka igen Idag ska vi på kalas hos min moster och Liam ska leka med sin favorit syssling som han pratar om heeeela tiden
    Godmorgon!
    Trist när det krånglar. Hoppas det håller  sej nu.
    Busbellan skrev 2010-04-25 09:43:07 följande:
    God morgon Funderar på att ta mig ut och försöka få upp studsmattan. barnens pappa har ju lovat det länge nu, men det händer ju inget.Jag ska i alla fall göra ett försök, men vet inte om jag klarar spänna alla fjädrarna.I em blir det nog lite tivoli med Ella, om hon nu vågar åka nåt, hon som inte ens vågar sitta hela åkturen i såna där bilar som finns i mataffärerna Nora var där igår kväll med en kompis och August var där med kortis igår och fick gratisåkning en timme
    Godmorgon!
    Låter svårt att få upp studsmattan. Håller tummarna för att du får till det
    Mysigt med tivoli.  Mina är också fega när det gäller karuseller. Sköbt tycker jag.
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2010-04-25 09:45:58 följande:
    Vi ska en sväng till Ikea idag, det vi skulle ha igår var slut på det Ikea vi var på, så det blir till att åka till andra idag...lillronya: haha japp, tänk vad samma ord/mening kan betyda olika saker för olka människor eller åldrar... rätt kul!Ha en trevlig dag alla!!
    Blir mycket såna förvirringar här.
    Ha det så trevligt på ikea!
  • Helle

God dag!

Här blir det också IKEA idag, det fina vädret till trots. Jag har äntligen fått ett kontor så nu vill jag förstås fixa lite. 
    Sen blir det lite tvätt etc också och så ska vi försöka hinna med nåt kul med barnen.
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-25 09:57:02 följande:
    Godmorgon!Trist när det krånglar. Hoppas det håller  sej nu. Godmorgon!Låter svårt att få upp studsmattan. Håller tummarna för att du får till det Mysigt med tivoli.  Mina är också fega när det gäller karuseller. Sköbt tycker jag.
    Här är det bara Ella som är feg, de andra har inga gränser alls
    jag tycker det är ganska bra, äntligen har jag nån att åka med igen, för sambon är en riktig fegis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17