• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:09:03 följande:
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar. Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Nej bee är en shoppingvagn, skulle inte kalla den en promenadvagn. Den funkar jättebra för snabba shoppingturer eller promenader i stan.
    Det är mer en sulky än en vagn.
  • MiniM3
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar. Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Ja det finns nog ingen så lätt körd vagn som been!
    Riktigt lätt och lätt att fälla ihop och gillar att man kan ha barnet emot och från!
    Den har bara fördelar tycker jag ! Bee plus är hästlängder bättre än vanliga :)
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-24 22:00:29 följande:
    är så sugen på randiga ....men hur många summersuits behöver man?
    det krävs ju ett par st=P... tro v´jag har 6-7 stsuits till maxen än så länge till sommaren.. sen fyndar man ngt på salgen så blir det ju ngn mer ;)....

ängeln: bee e en go vagn=) sen finns ju ståbräda till den med nu=)

stormis: jag e ju på FB{#lang_emotions_wink}... hehe... här e med jättelugnt nu när max sover=P.... så hyperaktiv han varit idag har  han inte varit på länge=P....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Stormis
    stökmamma skrev 2010-04-24 22:00:29 följande:
    är så sugen på randiga ....men hur många summersuits behöver man?
    Minst den iaf
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar.Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Been är fantastisk att köra, men ändå lite knixig på nåt sätt eftersom den är så lätt. Och den har ju liksom Cam BRA stötdämpning i framhjulen så den kan ju "fastna" upp för trottoarer och liknande, men det är en vanesak. Jag tycker både Bee och Cam är skönare att köra än PT. På plant underlag gliiiiiiider Been fram. Oh, sweet {#lang_emotions_heart}.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-04-24 22:13:33 följande:
    det krävs ju ett par st=P... tro v´jag har 6-7 stsuits till maxen än så länge till sommaren.. sen fyndar man ngt på salgen så blir det ju ngn mer ;)....ängeln: bee e en go vagn=) sen finns ju ståbräda till den med nu=)stormis: jag e ju på FB... hehe... här e med jättelugnt nu när max sover=P.... så hyperaktiv han varit idag har  han inte varit på länge=P....
    Jo, men du måste ju ha tröttnat på mig nu
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-24 22:09:10 följande:
    som jag då, kommer inte heller använda P&T så mycket som singelvagn då jag ju har en bee som väntar i garderoben och 2 andra vagnar i förrådet Sambon försöker få mig att sälja alla förutom P&T men jag vägrar...varje vagn är liksom bra på sitt sätt!
    Naeh jag gillar den inte som singelvagn. Helst vill jag ju ha en vagn så jag kan ha Meja mot mej men några snygga sådana finns ju inte, förutom Been då kanske, men det måste vara en skön promenad vagn som man kan ta sej fram i skogen med.

Iof borde jag inte tänka på ny vagn till Meja nu eftersom hon total vägrar vagn just nu.

Ha ha, ja men eller hur, att dom inte kan förstå det lixom?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-04-24 22:17:16 följande:
    Naeh jag gillar den inte som singelvagn. Helst vill jag ju ha en vagn så jag kan ha Meja mot mej men några snygga sådana finns ju inte, förutom Been då kanske, men det måste vara en skön promenad vagn som man kan ta sej fram i skogen med. Iof borde jag inte tänka på ny vagn till Meja nu eftersom hon total vägrar vagn just nu.Ha ha, ja men eller hur, att dom inte kan förstå det lixom?
    Camen är lätt bättre än Bee i skogen {#lang_emotions_undecided}. Ge Cam en chans igen, sittkomforten för en liten där i är ju enormt bra. Meja kommer älska den, jag lovar. Med rååååååååååååsa suffla så klart. Bästa!!!
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-04-24 22:16:07 följande:
    Jo, men du måste ju ha tröttnat på mig nu
    HAHAHA nädå... hari nte heller så mga online så ja det e å kommentera till höger å vänster när man e lite uttråkad så där =P för å hitta ngt intressant =)

ja våran bee är vi supernöjda med.. åhh att jag fyndande den helt ny i en konkursbo för totalt 1500kr gjorde ju inte saken värre heller =P.. eller hur var det liljan ;).. lilla maja ville så ha den gula =) hihi sötnosen
    mamma till Maximilian född 081028
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:19:03 följande:
    Camen är lätt bättre än Bee i skogen . Ge Cam en chans igen, sittkomforten för en liten där i är ju enormt bra. Meja kommer älska den, jag lovar. Med rååååååååååååsa suffla så klart. Bästa!!!
    Hum, ja då går ju Been bort.
    Men alltså jag fick verkligen spatt på Camen, den är tok snygg men vi kom ju för sjuttsingen ingenstans. Kom ju inte ens in i Varbergs fästning i somras, sambon var vansinnig och skrek: Blocka skiten så fort vi kommer hem!!!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17